Monday , December 11 2017

अकबर ओवैसी की दरख़ास्त ज़मानत पर आज फ़ैसला

सांग रेड्डी 30 जनवरी: मजलिस के लीडर अकबर ओवैसी की 2005 में उस वक़्त के ज़िला कलैक्टर मेदक पर मुबयना हमले के मुक़द्दमा में दरख़ास्त ज़मानत पर फ़ैसला चहारशंबा को किया जाएगा। सांग रेड्डी अदालत ने आज दरख़ास्त ज़मानत पर बेहस की समाअत मुकम्मल क

सांग रेड्डी 30 जनवरी: मजलिस के लीडर अकबर ओवैसी की 2005 में उस वक़्त के ज़िला कलैक्टर मेदक पर मुबयना हमले के मुक़द्दमा में दरख़ास्त ज़मानत पर फ़ैसला चहारशंबा को किया जाएगा। सांग रेड्डी अदालत ने आज दरख़ास्त ज़मानत पर बेहस की समाअत मुकम्मल करूं और फ़ैसला कल तक के लिए महफ़ूज़ कर दिया। वाज़िह रहे कि सांग रेड्डी कोर्ट ने क़ब्लअज़ीं सदर मजलिस-ओ-रुकन पार्लीमैंट हैदराबाद असद ओवैसी को ईसी मुक़द्दमे में 24 जनवरी को ज़मानत मंज़ूर की थी। अकबर ओवैसी उस वक़्त मुबयना तौर पर नफ़रतअंगेज़ तक़रीर मुक़द्दमे के सिलसिले में आदिलबाद डिस्ट्रिक्ट जेल में हैं।

उन्हें 8 जनवरी को गिरफ़्तार किया गया था और बाद में 17 जनवरी को सांग रेड्डी कोर्ट में पेश किया गया और अदालती तहवील में दे दिया गया था। बादअज़ां उन्हें 28 जनवरी को दुबारा अदालत में पेश किया गया था। रुकन पार्लीमैंट हैदराबाद असद ओवैसी के अलावा मजलिस के 4 दीगर अरकान एसम्बली भी पिर को अदालत में पेश हुए थे।

TOPPOPULARRECENT