Friday , December 15 2017

अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ नाक़ाबिल ज़मानत वारंट

हैदराबाद 17 अप्रैल: रंगा रेड्डी कोर्ट ने रुकन असेम्बली चंदरायन गट्टा अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ एक ग़ैर ज़मानती वारंट जारी किया है।

हैदराबाद 17 अप्रैल: रंगा रेड्डी कोर्ट ने रुकन असेम्बली चंदरायन गट्टा अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ एक ग़ैर ज़मानती वारंट जारी किया है।

अदालत की तरफ से जारी किए गए समन के बावजूद अदालत में पेशी के दौरान ग़ैर हाज़िर रहने पर जज ने ग़ैर ज़मानती वारंट जारी किया।

जारीया साल इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर के बाद अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ हैदराबाद ,साइबरआबाद और बैंगलौर में मुक़द्दमात दर्ज किए गए थे इसी किस्म के एक केस में रंगा रेड्डी कोर्ट ने रुकन असेम्बली को अदालत में हाज़िर होने का हुक्म देते हुए समन जारी किए थे ।

अदालत ने इस केस की समाअत 8 मई को मुक़र्रर की है । वाज़िह रहे कि ज़िला आदिलबाद के टाउन निर्मल में रुकन असेम्बली के ख़िलाफ़ नफ़रतअंगेज़ तक़रीर करने पर केस दर्ज किया गया था।

वो अदालत के सामने हाज़िर होने में नाकाम रहे थे। सैकिण्ड मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट दुर्गा प्रशाद ने अकबर ओवैसी के वकील की तरफ से दाख़िल करदा दरख़ास्त को मुस्तरद कर दिया जिस में उन्हें शख़्सी तौर पर हाज़िरी से इस्तिस्ना देने की ख़ाहिश की गई थी।

अदालत ने ग़ैर ज़मानती वारंट जारी कर दिया। सरकारी वकील का कहना है कि अकबर ओवैसी को कई मवाक़े दिए गए और उन्हें अदालत के सामने शख़्सी तौर पर हाज़िर होने की हिदायत दी गई।

ताहम वो हाज़िर नहीं हुए। मजिस्ट्रेट ने नाक़ाबिल ज़मानत वारंट जारी की है लिहाज़ा अब पुलिस इस वारंट की तामील करेगी।

TOPPOPULARRECENT