Wednesday , January 24 2018

अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ मज़ीद एक मुक़द्दमा दर्ज

हैदराबाद 05 फरवरी: मजलिस के रुकन असम्बली के ख़िलाफ़ जो पहले ही अपनी एक नफ़रतअंगेज़ तक़रीर के सबब मुल्क-ओ-हुकूमत से सरकशी के एक मुक़द्दमे के मुल्ज़िम हैं आज मज़ीद एक ऐसा ही मुक़द्दमा दर्ज किया गया है। शहर के एक कारपोरीटर राजासिंह की तरफ़ से प

हैदराबाद 05 फरवरी: मजलिस के रुकन असम्बली के ख़िलाफ़ जो पहले ही अपनी एक नफ़रतअंगेज़ तक़रीर के सबब मुल्क-ओ-हुकूमत से सरकशी के एक मुक़द्दमे के मुल्ज़िम हैं आज मज़ीद एक ऐसा ही मुक़द्दमा दर्ज किया गया है। शहर के एक कारपोरीटर राजासिंह की तरफ़ से पिछ्ले माह मुक़ामी अदालत में दायर करदा शिकायत पर मंगल हॉट पुलिस को हिदायत दी गई है कि 2012 के दौरान महाराष्ट्रा के नांदेड़ में अकबर ओवैसी की जानिब से की गई एक तक़रीर के बारे में तहक़ीक़ात की जाएं जिस में मुबयना तौर पर एक मख़सूस तबक़े को निशाना बनाया गया था ।

नांदेड़ तक़रीर की तहक़ीक़ात और 11 फरवरी तक रिपोर्ट पेश करने की हिदायत पर तामील करते हुए पुलिस ने अकबर के ख़िलाफ़ हिन्दुस्तानी ताज़ीरी ज़ाबता की मुताल्लिक़ा दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया है । दिसमबर 2012 के दौरा निर्मल और निज़ामबाद में मुबयना नफ़रतअंगेज़ तक़ारीर पर अकबर के ख़िलाफ़ आदिलबाद में निर्मल पुलिस और निज़ामबाद की टाउन II पुलिस ने अज़ ख़ुद मुक़द्दमा दर्ज किया था ।

अलावा अज़ीं हैदराबाद में उस्मानिया यूनीवर्सिटी पुलिस और रियासत के दीगर हिस्सों में भी मुक़द्दमात दर्ज किए गए थे ।रियास्ती असम्बली में मजलिस के फूलर लीडर अकबर ओवैसी को निर्मल पुलिस ने 8 जनवरी को गांधी हॉस्पिटल से गिरफ़्तार किया था और 9 जनवरी को आदिलबाद जेल में रखे गए हैं । ज़िला आदिलबाद में निर्मल टाव‌न के जोडीशील फ़रस्ट क्लास मजिस्ट्रेट ने अकबर ओवैसी की आवाज़ रिकार्ड करने की तारीख़ क़ब्लअज़ीं 5 फरवरी मुक़र्रर की थी खुली अदालत में फ़ारनसक साईंस लेबारेटरी के माहिरीन की मौजूदगी में उन की आवाज़ रिकार्ड की जाएगी ।सियासत न्यूज़ के बमूजब एक और मुक़द्दमे में उसमान बिन अलहाजरी की तरफ से अदालत में अकबर ओवैसी तोगाड़िया और मुनीर उद्दीन के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करवाने पर टप्पा चबूतरा पुलिस ने चार दिन क़बल एक मुक़द्दमा दर्ज कर के तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया ।

TOPPOPULARRECENT