Friday , December 15 2017

अकबर ओवैसी ने इश्तेआल अंगेज़ तक़रीर कीं

मुंबई, 08 जनवरी ( पीटीआई) शिवसेना और राज ठाकरे की ज़ेर-ए-क़ियादत एम एन एस ने आज दावा किया है कि उनके क़ाइदीन ने कभी नफ़रत पर मबनी तक़रीर नहीं की और उन्होंने सिर्फ़ सुलगते मसाइल को उजागर किया है। शिवसेना के रुकन पार्लीमेंट और तर्जुमान सं

मुंबई, 08 जनवरी ( पीटीआई) शिवसेना और राज ठाकरे की ज़ेर-ए-क़ियादत एम एन एस ने आज दावा किया है कि उनके क़ाइदीन ने कभी नफ़रत पर मबनी तक़रीर नहीं की और उन्होंने सिर्फ़ सुलगते मसाइल को उजागर किया है। शिवसेना के रुकन पार्लीमेंट और तर्जुमान संजय रावत ने कहा कि शिवसेना ने कभी भी नफ़रत और इश्तेआल अंगेज़ तक़ारीर का सहारा नहीं लिया ।

ये एक मुहिब‍ वतन पार्टी है। उन्होंने कहा कि एम आइ एम के रुकन असेंबली अकबर उद्दीन ओवैसी ने इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर की है इसके बावजूद अभी तक उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई नहीं की गई। संजय रावत ने कहा कि शिवसेना ने हमेशा मुल्क के दुश्मनों पर तन्क़ीद की है ।

महाराष्ट्रा नवनिर्माण सेना लीडर बाला नंदगा ने भी कहा कि हम हक़ीक़ी मसाइल को उजागर किया करते हैं । उन्होंने किसी शख़्स या फ़िर्क़ा का नाम लिए बगै़र इस्तिफ़सार किया कि मुल्क की मौजूदा सूरत-ए-हाल के लिए कौन ज़िम्मेदार हैं। मुजरिमीन और दहशतगर्द कहाँ से आते हैं ? ।

TOPPOPULARRECENT