Tuesday , December 12 2017

अकबर ओवैसी से दूसरे दिन भी पूछगिछ

हैदराबाद । 14 जनवरी: आंधरा प्रदेश पुलिस ने मजलिस के रुकन असेंबली अकबर ओवैसी से एक मख़सूस तबक़ा के ख़िलाफ़ उन की मुबयना नफ़रतअंगेज़ तक़रीर के ज़िमन में लगातार दूसरे दिन आज भी तक़रीबन सात घंटे तक पूछगिछ की । ज़िला आदिलबाद में जहां की जेल

हैदराबाद । 14 जनवरी: आंधरा प्रदेश पुलिस ने मजलिस के रुकन असेंबली अकबर ओवैसी से एक मख़सूस तबक़ा के ख़िलाफ़ उन की मुबयना नफ़रतअंगेज़ तक़रीर के ज़िमन में लगातार दूसरे दिन आज भी तक़रीबन सात घंटे तक पूछगिछ की । ज़िला आदिलबाद में जहां की जेल में वो महरूस हैं तहक़ीक़ाती अफ़्सर ने मुसल्लह रिज़र्व के दफ़्तर में आज 10 बजे दिन ता 5 बजे शाम उन के दो वुकला और डाक्टर की मौजूदगी में पूछगिछ की ।

क़ब्लअज़ीं पुलिस ने कहा कि निर्मल की अदालत के मजिस्ट्रेट ने उन्हें 17 जनवरी तक 5 दिन के लिए पुलिस तहवील में देते हुए ये हिदायत की थी कि डॉक्टर्स और वुकला की मौजूदगी में उन से पूछगिछ की जाये और उन के ख़िलाफ़ कोई थर्ड डिग्री हर्बा इस्तिमाल
ना किया जाये ।

पुराना शहर हैदराबाद के एक असेंबली हलक़ा की नुमाइंदगी करने वाले रुकन अकबर ओवैसी के ख़िलाफ़ 22 दिसमबर को आदिलबाद के निर्मल टाव‌न में की गई मुबयना इश्तिआल अंगेज़-ओ-नफ़रतअंगेज़ तक़रीर पर मुल्क के साथ सरकशी और हुकूमत के ख़िलाफ़ जंग छेड़ देने के अलावा दुसरे कई इल्ज़ामात के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया गया है ।

इस नफ़रतअंगेज़ तक़रीर पर अकबर ओवैसी सारे मुल्क में मुख़्तलिफ़ गोशों की सख़्त तरीन तन्क़ीदों और मुज़म्मत का निशाना भी बने हैं । पुलिस ज़राए ने कहा है कि अकबर ओवैसी ने पूछगिछ के दौरान इंतिहाई नरम रवैया इख़तियार किया था और पुलिस से भरपूर तआवुन किया ।

उन्हों ने कई सवालात का बह आसानी जवाब दिया । तफ़तीश के इबतिदाई मरहले में उन से पूछा गयाथा कि वो किस पार्टी से ताल्लुक़ रखते हैं और किस हलक़े की नुमाइंदगी करते हैं निर्मल में उन की पार्टी का जलसा किस तारीख़ को मुनाक़िद किया गया था जिस में शिरकत के लिए वो कितने बजे पहुंचे थे अकबर ओवैसी ने इन तमाम सवालात का इंतिहाई नरम लब-ओ‍लहजे में जवाब तो दे दिया लेकिन जब उन्हें उन की मुबयना इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर का वीडीयो दिखाया गया और चंद तसावीर भी दिखाई गई ताहम पुलिस के सवाल पर अकबर ओवैसी ने एतराफ़ किया कि ये वीडियोग्राफी निर्मल के जल्सा-ए-आम की है और तसावीर में भी इस जल्सा-ए-आम के ही हैं जो 22 दिसमबर को निर्मल में मुनाक़िद किया गया था ।

ताहम पुलिस का इस्तिदलाल है कि 2 दिसमबर के जल्सा-ए-आम तक़रीबन दो घंटे तक पूरे जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ तक़रीर करने वाले मजलिस के शोला बयान रुकन असेंबली इस वीडीयो से मुताल्लिक़ चंद सवालात पर जवाब देने से बचने के लिए ख़राबी सेहत का उज़्र पेश किया । अकबर ओवैसी से पुलिस पूछगिछ के दौरान ख़ुसूसी कमरे में वीडीयो कैमरे सी डी पलीर वग़ैरा नसब कर दिए गए थे ।

पाँच रोज़ा पुलिस तहवील के तहत अकबर ओवैसी मुस्तक़र आदिलबाद के ए आर पुलिस हेडक्वार्टर में महरूस हैं । जब कि उन के वुकला में वे बाला राजू अकबर हुसैन के अलावा ओवैसी हॉस्पिटल के सुपरिटनडनट मज़हर उद्दीन अली ख़ान भी आदिलबाद में क़ियाम पज़ीर हैं । वाज़िह रहे कि पुलिस की तरफ से निर्मल इंचार्ज डी एस पी अंबर किशवर झा ए रग्घू सर्किल इन्सपैक्टर रूरल पुलिस स्टेशन इनवैस्टीगेशन ऑफीसर के तौर पर मिस्टर अकबर उद्दीन उवैसी से पूछताछ कर रहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT