Sunday , December 17 2017

अकबर ओवैसी से पूछताछ जारी

हैदराबाद 15 जनवरी : मुस्तक़र आदिलबाद के ए आर पुलिस हेडक्वार्टर में मजलिस के रुकन अकबर ओवैसी से आज तीसरे दिन भी पुलिस पूछताछ का सिलसिला रात 8बजे तक जारी रहा ।

हैदराबाद 15 जनवरी : मुस्तक़र आदिलबाद के ए आर पुलिस हेडक्वार्टर में मजलिस के रुकन अकबर ओवैसी से आज तीसरे दिन भी पुलिस पूछताछ का सिलसिला रात 8बजे तक जारी रहा ।

दोपहर में अकबर ओवैसी ने पैट में दर्द की शिकायत की और उलटी भी करली ताहम राजीवगांधी इंस्टीटियूट आफ़ मैडीकल साईंस के डायरैक्टर ने इन का तिब्बी मुआइना करते हुए कहा कि मौसमी के जूस के इस्तेमाल से पैट में गैस की शिकायत की वजह उलटी होगई है ।

उन्हों ने अकबर ओवैसी को जूस की तबदीली का मश्वरा दिया और तिब्बी मुआइना के बाद फिर से पुलिस ने अपनी पूछताछ का सिलसिला शाम 8 बजे तक जारी रखा ।

अकबर ओवैसी की तफ़तीश के दौरान डॉक्टर्स ने तिब्बी मुआइने भी किए और वो उन की सेहत पर मुसलसल नज़र रखे हुए हैं। बताया जाता है कि पुलिस की तफ़तीश पर वो ख़राबी सेहत का उज़्र पेश कररहे हैं ।

पुलिस का इस्तिदलाल है कि अकबर ओवैसी ने निर्मल के जल्सा-ए-आम में वलवला अंगेज़ तक़रीर के ज़रीये दूसरे मज़ाहिब के जज़बात को ठेस पहुंचाई जिस का मुशाहिदा यूट्यूब पर सारी दुनिया ने किया जबके हैदराबाद के एक प्राइवेट टी वी चैनल ने इस तक़रीर का रास्त टैली कासट किया और कई मुक़ामात पर इस तक़रीर को लेकर अकबर ओवैसी पर मुक़द्दमात दर्ज किए गए ।

निर्मल पुलिस ने अकबर ओवैसी को एक मुक़द्दमा में गिरफ़्तार करते हुए गांधी हॉस्पिटल से निर्मल मुंतक़िल किया था । पुलिस ने निर्मल में अदालती तहवील में दे दिया ताहम मज़ीद पूछताछ के लिए निर्मल पुलिस की दरख़ास्त पर अदालत ने उन्हें पुलिस तहवील में पाँच दिन के लिए मशरूत तौर पर दिया है ।

आज तीसरे दिन भी उन से पूछताछ जारी रही । दरमयान में उन के तिब्बी मुआइना हुए जबके मुआइने के बाद उन से पुलिस पूछताछ का सिलसिला जारी रखे हुए हैं ।

वाज़िह रहे कि निर्मल इंचार्ज डी एस पी अंबर किशवर झा ए रग्घू सर्किल इन्सपैक्टर रूरल पुलिस स्टेशन अकबर ओवैसी से पूछताछ कररहे हैं ये सिलसिला कल और 16 जनवरी की शाम तक जारी रहेगा ।

TOPPOPULARRECENT