Monday , December 11 2017

अकबर ओवैसी हमला केस: एक गवाह ने बदला अपना बयान

हैदराबाद 09 मार्च: अकबर ओवैसी हमला केस की समाअत के दौरान एक गवाह अपने बयान से बदल गया जिसके नतीजे में सरकारी वकील ने इस पर जरह किया। गवाह अबदुलक़ादिर सालह बलीशरम ने अपने बयान में अदालत को ये बताया कि पुलिस को दिए गए बयान में उसने ये नहीं कहा था कि अकबर ओवैसी पर हमले केस में गिरफ़्तारी के वक़्त मुहम्मद पहलवान ने इस का मोबाईल फ़ोन 9391030634 इस्तेमाल किया था और उसने इस बात की भी वज़ाहत की है कि मुल्ज़िमीन उस के क़रीबी रिश्तेदार होने के सबब अपने बयान से बदल गया हैं।

अबदुलक़ादिर ने अपने बयान में ये भी वाज़िह तौर पर बताया कि बाज़ दस्तावेज़ात जिन्हें शवाहिद के तौर पर पुलिस ने अदालत में दाख़िल किया है, इस पर मौजूद महर और दस्तख़त के बारे में वो लाइलम हैं और दस्तावेज़ात महिज़ फोटोकॉपी हैं। उन्होंने 14 साल पहले रीलाईनस मोबाइल फ़ोन का कनेक्शन हासिल किया था और बैरून-ए-मुमालिक रवाना होने से पहले अपने सी डी एम-ए मोबाईल फ़ोन को क़रीबी रिश्तेदार मुहम्मद बिन सालह वाहलान के हवाले किया था।

सरकारी वकील ने गवाह इस्तिग़ासा को मुनहरिफ़ गवाह होने का ऐलान किया । नामपली क्रीमिनल कोर्ट के सातवें ऐडीशनल मेट्रोपोलिटन सेशन जज के मीटिंग पर रवाना की असास पर जारी अकबर ओवैसी हमला केस की समाअत जारी है और कल भी गवाहों के बयानात कलमबंद किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT