Wednesday , November 22 2017
Home / Sports / अकरम पाकिस्तानी फ़ास्ट बौलिंग के परेशानी को ख़त्म करने का इरादा

अकरम पाकिस्तानी फ़ास्ट बौलिंग के परेशानी को ख़त्म करने का इरादा

कराची 21 मार्च : पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के लेजंड फ़ास्ट बोलर और साबिक़ कप्तान वसीम अकरम क्रिकेट बोर्ड की मदद करने के इरादे हैं जैसा कि वो कहते हैं कि पाकिस्तानी टीम को फ़ास्ट बौलिंग शोबा में परेशानी का सामना है और वो इस परेशानी से टीम को निजात दिलाने के ख़ाहिशमंद हैं।

वसीम अकरम ने कहा कि वो किसी भी महाज़ पर पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड (पी सी बी) की ना सिर्फ़ मदद करने के इरादे हैं बल्कि अप्रेल में एक ख़ुसूसी कैंप लगाते हुए पाकिस्तान में मौजूद नौजवान फ़ास्ट बोलरों की खोज करते हुए उन्हें तरबियत भी देना चाहते हैं।

बाएं हाथ के साबिक़ फ़ास्ट बोलर वसीम अकरम ने अपने ख़ुसूसी इंटरव्यू में कहा कि दौरा जनूबी अफ्रीका के मौके पर टेस्ट सीरीज़ में पाकिस्तान का मुज़ाहरा इंतिहाई मायूस कुन रहा लेकिन वो पाकिस्तानी टीम को दुनियाए क्रिकेट में सर-ए-फ़हरिस्त मुक़ाम पर देखना चाहते हैं ।

उनका मानना है कि पाकिस्तान में हनूज़ नौजवान और बासलाहियत नए फ़ास्ट बोलरज़ मौजूद हैं। गुजिश्ता हफ़्ता चीफ सिलेक्टर इक़बाल क़ासिम ने इंतिबाह दिया था कि पाकिस्तानी टीम को फ़ास्ट बौलिंग शोबा में परेशानी का सामना है लेकिन वसीम अकरम जिन्हों ने 90 के दहिये से लेकर 2003 -ए-में अपनी सबकदोशी तक वन्डे और टेस्ट में अपनी फ़ास्ट बौलिंग से बैट्समेनों को परेशान करते हुए बिलतर्तीब 414 और 502 विकटें ली हैं।

इनका मानना है कि इस बोहरान को हल किया जा सकता है। वसीम अकरम ने कहा कि उम्मीद है कि सहीह तरीके से खोज करने पर पाकिस्तान में बा आसानी 10 ता 12 फ़ास्ट बोलरों को हासिल किया जा सकता है ।

TOPPOPULARRECENT