अकलियती स्कीमात पर अमल आवरी के इक़दामात ख़ुश आइंद

अकलियती स्कीमात पर अमल आवरी के इक़दामात ख़ुश आइंद
कामारेड्डी 10 जून: अफ़्साना निगार -ओ-सदर अंजुमन तरक़्क़ी उर्दू रहीम अनवर ने अपने सहाफ़ती बयान में कहा कि रियासत में अकलियती स्कीमात पर मूसिर-ओ-मुकम्मल अमल आवरी को यक़ीनी बनाने के लिए प्रिंसिपल सेक्रेटरी रेमंड पीटर ने जो मंसूबा बन

कामारेड्डी 10 जून: अफ़्साना निगार -ओ-सदर अंजुमन तरक़्क़ी उर्दू रहीम अनवर ने अपने सहाफ़ती बयान में कहा कि रियासत में अकलियती स्कीमात पर मूसिर-ओ-मुकम्मल अमल आवरी को यक़ीनी बनाने के लिए प्रिंसिपल सेक्रेटरी रेमंड पीटर ने जो मंसूबा बनाया है वो ख़ुश आइंद बात है।

इस सिलसिले में मुशावरत-ओ-मुज़ाकरात के लिए अक़लियतों के अवामी और मज़हबी नुमाइंदों कि मीटिंग बहुत ही एहमीयत का हामिल होगा।

इस में ना सिर्फ़ मुस्लिम नुमाइंदे बल्के ईसाई, सुख और पार्सी तबक़ात के अवामी नुमाइंदे भी शामिल रहें , यक़ीनन इस तरह के इक़दामात से एसी भाई चारगी को तक़वियत मिलेगी बल्के एक दूसरे के मसाइल को समझने का मौके मिलेगा। अक़लियतों को दरपेश मसाइल को हल करने में ना सिर्फ़ मदद मिलेगी बल्के अब तक उनके मसाइल को हल करने में हुकूमत ने कहाँ तक कामयाबी हासिल की है पता चलेगा।

उन्होंने हुकूमत से उम्मीद ज़ाहिर की के वो अक़लियतों के मसाइल का बख़ूबी जायज़ा लेगी और अपनी फ़लाही स्कीमात पर मूसिर अमल आवरी को यक़ीनी बनाएगी।

उन्होंने सच्चर कमेटी की भी सिफ़ारिशात को मल्हूज़ रखने की तवक़्क़ो ज़ाहिर की।

Top Stories