Friday , August 17 2018

अकलीयती तलबा के अक़ामती स्कूल्स और होस्टल्स की तामीर

हैदराबाद 16 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) रियासती हुकूमत ने अक़लीयती तलबा के लिए 6 अक़ामती स्कूल्स और होस्टल्स इमारतों की तामीर के सिलसिला में 35 करोड़ रुपये जारी किए हैं। प्रिंसिपल सेक्रेट्री फिनान्स डाक्टर डी सांबा सिवा राव ने आज जी ओ आ

हैदराबाद 16 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) रियासती हुकूमत ने अक़लीयती तलबा के लिए 6 अक़ामती स्कूल्स और होस्टल्स इमारतों की तामीर के सिलसिला में 35 करोड़ रुपये जारी किए हैं। प्रिंसिपल सेक्रेट्री फिनान्स डाक्टर डी सांबा सिवा राव ने आज जी ओ आर टी 518 जारी किया।

जिस के तहत 2012-13 बजट में मंसूबा जाती मसारिफ़ में 6 अक़ामती स्कूल्स और होस्टल्स की तामीर के लिए अक़लीयती बहबूद को 35 करोड़ रुपये जारी करने का फ़ैसला किया गया है। अक़लीयती मालीयाती कारपोरेशन की जानिब से ये स्कूल्स और होस्टल्स तामीर किए जाऐंगे।

हुकूमत ने मेदक के अलगोल, कामा रेड्डी( निज़ाम आबाद) वनपरती( महबूबनगर) वरनगल , नेलोर और मछली पटनम में अक़लीयती तलबा के लिए अक़ामती मदारिस और होस्टल्स के क़ियाम को मंज़ूरी दी है।

साबिक़ में 15 जनवरी 2013 को अक़लीयती बहबूद की जानिब से जारी कर्दा अहकामात के मुताबिक़ हर स्कूल की तामीर पर 9 करोड़ रुपये मुख़तस करने का फ़ैसला किया गया था लेकिन महकमा फिनान्स ने 35 करोड़ रुपये ही जारी किए हैं,
अब ये रक़म अक़लीयती फिनान्स कारपोरेशन के हवाला की जाएगी ताकि तामीरी कामों का आग़ाज़ किया जा सके।

TOPPOPULARRECENT