Monday , December 11 2017

अकलीयती बजट में इज़ाफ़ा पर हुकूमत का संजीदगी से ग़ौर – सैयद यूसुफ़ हाश्मी

हैदराबाद 16 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) : सेक्रेट्री प्रदेश कांग्रेस कमेटी सैयद यूसुफ़ हाश्मी ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत ह अक़लीयतों के बजट में इज़ाफ़ा करने पर संजीदगी से ग़ौर कर रही है । रियासती वज़ीर अकलीयती बहबूद अहमदुल्लाह के बाश

हैदराबाद 16 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) : सेक्रेट्री प्रदेश कांग्रेस कमेटी सैयद यूसुफ़ हाश्मी ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत ह अक़लीयतों के बजट में इज़ाफ़ा करने पर संजीदगी से ग़ौर कर रही है । रियासती वज़ीर अकलीयती बहबूद अहमदुल्लाह के बाशमोल कांग्रेस के दूसरे क़ाइदीन के दबाव का नतीजा है महकमा अकलीयती बहबूद के डिपार्टमेंट्स ने 1500 करोड़ रुपये का बजट मंज़ूर करने की हुकूमत से सिफ़ारिशात की हैं ।

सैयद यूसुफ़ हाश्मी ने कहा कि अक़लीयतों के बजट में इज़ाफ़ा करना हुकूमत की ज़िम्मेदारी है । साल 2013-14 के आम बजट में अक़लीयतों के बजट में ख़ातिर ख़वाह इज़ाफ़ा करने के लिए कांग्रेस क़ाइदीन भी अपनी सतह पर चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से नुमाइंदगी कर रहे हैं ।

रियासती वज़ीर अकलीयती बहबूद अहमदुल्लाह महकमा अकलीयती बहबूद के डिपार्टमेंट उर्दू एकेडमी, वक़्फ़ बोर्ड , हज कमेटी , अकलीयती कमीशन और अकलीयती मालीयाती कारपोरेशन के ओहदेदारों से राबिता पैदा कर रहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT