Friday , November 24 2017
Home / Hyderabad News / अकलीयती बहबूद के मुख़तस बजट ख़र्च में सुस्त रवी पर चीफ मिनिस्टर की नाराज़गी

अकलीयती बहबूद के मुख़तस बजट ख़र्च में सुस्त रवी पर चीफ मिनिस्टर की नाराज़गी

हैदराबाद 15 जनवरी (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने अक़लियती बहबूद के लिए मुख़तस बजट के ख़र्च में सुस्त रवी पर नाराज़गी का इज़हारकिया और ओहदेदारों को हिदायत दी कि अंदरून एक हफ़्ता बजट के अख़राजात की तफ़सीलात और

हैदराबाद 15 जनवरी (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने अक़लियती बहबूद के लिए मुख़तस बजट के ख़र्च में सुस्त रवी पर नाराज़गी का इज़हारकिया और ओहदेदारों को हिदायत दी कि अंदरून एक हफ़्ता बजट के अख़राजात की तफ़सीलात और माबाक़ी बजट की इजराई के सिलसिला में तजावीज़ पेश करें।

चीफ़ मिनिस्टर ने अकलीयती बहबूद के लिए मुख़तस 489 करोड़ को मुकम्मल तौर पर ख़र्च करने में अपनी दिलचस्पी का इज़हार किया और कहा कि वो आइन्दा हफ़्ता ओहदेदारों के साथ इजलास तलब करेंगे ।

किरण कुमार रेड्डी ने आज साबिक़ वज़ीर अकलीयती बहबूद मुहम्मद अली शब्बीर से मुलाक़ात के दौरान अकलीयती बहबूद के बजट के ख़र्च और आइन्दा साल मज़ीद इज़ाफे़ के मसअला पर तबादला ख़्याल किया। इस मुलाक़ात में दोनों क़ाइदीन ने रियासत में अकलीयती बहबूद से मुताल्लिक़ इस्कीमात पर मोअसर अमल आवरी और बजट में इज़ाफे़ जैसे उमूर पर तबादला ख़्याल किया।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि वो सीनियर ओहदेदारों और पार्टी के सीनियर क़ाइदीन का मुशतर्का इजलास तलब करेंगे । अक़लीयतों के लिए अलहदा सब प्लान के त्यक्कुन के बारे में मुहम्मद अली शब्बीर की तवज्जा दहानी पर चीफ मिनिस्टर ने कहा कि वो अलहदा सब प्लान के हक़ में है ताहम इस के लिए वक़्त काफ़ी कम है।

अगर इसे अमली जामा नहीं पहनाया जा सका तो हुकूमत आइन्दा मालीयाती साल अकलीयती बहबूद के बजट में काबिले लिहाज़ इज़ाफ़ा ज़रूर करेगी। चीफ मिनिस्टर ने कहा कि आइन्दा हफ़्ता जयपुर में होने वाले कांग्रेस पार्टी की चिंतन बैठक के बाद वो अकलीयती बजट के मसअला पर ओहदेदारों के साथ जायज़ा इजलास तलब करेंगे।

चीफ मिनिस्टर ने आलमी तेलुगु कान्फ़्रैंस की तर्ज़ पर हैदराबाद में आलमी उर्दू कान्फ़्रैंस के इनइक़ाद से भी इत्तिफ़ाक़ किया और कहा कि जयपुर की चिंतन बैठक के मौक़ा पर उर्दू कान्फ़्रैंस के सिलसिला में क़ौमी क़ाइदीन से वक़्त हासिल किया जाएगा । उन्हों ने कहा कि वो उर्दू कान्फ़्रैंस के इनइक़ाद के बारे में संजीदा हैं और उसे आलीशान पैमाना पर मुनाक़िद करना चाहते हैं।

TOPPOPULARRECENT