Monday , December 11 2017

अक़लियती तलबा के लिए बैरूनी यूनीवर्सिटीयों में तालीम स्कीम पर जारीया माह से अमल आवरी की ख़ाहिश

दर्ज फ़हरिस्त तबक़ात-ओ-क़बाईल को बैरून-ए-मुल्क की यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के लिए हकूमत-ए-हिन्द की तरफ से शुरू करदा अंबेडकर विद्या निधि स्कीम के मुमासिल हुकूमत तेलंगाना ने अक़लियती तलबा के लिए भी एक स्कीम शुरू की है जिस के लिए के सी

दर्ज फ़हरिस्त तबक़ात-ओ-क़बाईल को बैरून-ए-मुल्क की यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के लिए हकूमत-ए-हिन्द की तरफ से शुरू करदा अंबेडकर विद्या निधि स्कीम के मुमासिल हुकूमत तेलंगाना ने अक़लियती तलबा के लिए भी एक स्कीम शुरू की है जिस के लिए के सी आर हुकूमत ने 25 करोड़ रुपये भी मुख़तस किए हैं।

इस सिलसिले में रियासती हुकूमत ने जी ओ एम एस नंबर 24 मौरर्ख़ा 19-05-2015 भी जारी कर दिया है। साथ ही ये एलान भी किया गया है के इस स्कीम पर अगस्त से अमल आवरी की जाएगी।

एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां ने इस स्कीम और इस के लिए 25 करोड़ रुपये मुख़तस किए जाने का ख़ौरमक़दम करते हुए के सी आर हुकूमत की सताइश की।

ताहम उन्होंने हुकूमत से ख़ाहिश की के वो इस स्कीम पर अमल आवरी अगसट से नहीं बल्कि जारीया माह या फिर यक्म जुलाई से करे इस लिए कि बेशुमार होनहार मुस्लिम तलबा अमरीकी-ओ-दुसरे बैरूनी यूनीवर्सिटीयों में उन्हें 01 अगसट तक रिपोर्ट करनी है। इस तरह अगसट से वहां फ़रस्ट सेमिस्टर भी शुरू होजाता है।

ज़ाहिद अली ख़ां ने चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ से ये भी दरख़ास्त की के रियासत तेलंगाना के महिकमा अक़लियती बहबूद के ज़रीये मुतआरिफ़ करवाई गई इस स्कीम के लिए जो 25 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए हैं उसे अक़सात में जारी ना करे बल्कि यकमुश्त जारी करे क्युंकि मुस्लिम तलबा की कसीर तादाद i20 के साथ अमरीकी-ओ-दुसरे बैरूनी यूनीवर्सिटीज़ जाने की मुंतज़िर है।

वाज़िह रहे कि टी आर एस हुकूमत ने अक़लियती तलबा को बैरून-ए-मुल्क आला तालीम के हुसूल के लिए एक नई स्कीम मुतआरिफ़ करवाई है जिस का मक़सद अक़लियतों की समाजी, तालीमी और इक़तिसादी तरक़्क़ी के अलावा उनकी बहबूद को यक़ीनी बनाना है।

बैरून-ए-मुल्क यूनीवर्सिटीज़ से तालीम हासिल करने के ख़ाहां तलबा का TOFEL/IELTS , GRE/GMAT वग़ैरा का हामिल होना ज़रूरी है। जी ओ में हुकूमत ने तलबा से 01 अगसट ता 30 सितंबर दरख़ास्तें ऑनलाइन दाख़िल करने की ख़ाहिश की है लेकिन ज़ाहिद अली ख़ां ने हुकूमत से कहा हैके 01 अगसट से अमरीकी यूनीवर्सिटीज़ में पहले सेमिस्टर का आग़ाज़ होता है एसे में इस सरकारी हुक्मनामा में किसी क़दर तरमीम करते हुए इस ग़ैरमामूली स्कीम पर जारीया माह या फिर 01 जुलाई से अमल आवरी की जानी चाहीए।

TOPPOPULARRECENT