Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / अक़लियती तलबा के लिए मर्कज़ी हुकूमत की स्कालरशिप स्कीम

अक़लियती तलबा के लिए मर्कज़ी हुकूमत की स्कालरशिप स्कीम

हैदराबाद 22 जुलाई:मर्कज़ी हुकूमत की स्कालरशिपस के लिए अक़लियती बिरादरी के तलबा-ओ-तालिबात से दरख़ास्तें मतलूब हैं। अक़लियती तबक़ात से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा-ओ-तालिबात के लिए प्रेरी मेट्रिक ( जमात अव्वल से दहम तक ) पोस्ट मेटरी ( ग्यारहवीं जमात से पी एचडी तक) और मेरिट कम मिन्स (हुकूमत-ए-हिन्द) स्कालरशिपस के लिए दरख़ास्तें मतलूब हैं जो सरकारी ख़ानगी मुस्लिमा कॉलेजस-ओ-इदारों मै तालीम हासिल कर रहे हूँ।

मेरिट कम मिन्स स्कालरशिपस अंडर ग्रेजूएट पोस्ट ग्रेजूएट टेक्नीकल-ओ-पेशावराना कोर्सेस के लिए है। अहल उम्मीदवारों को ये दरख़ास्तें ऑनलाईन नेशनल स्कालरशिप पोर्टल schorlarships.gov.in पर दाख़िल करनी होंगी। पोस्ट मेट्रिक स्कालरशिपस के लिए ताज़ा दरख़ास्तें 30 सितंबर 2015 तक और तजदीद के लिए 15 नवंबर 2015 तक दाख़िल की जा सकती हैं। मेरिट कम मीन्स स्कालरशिपस के लिए ताज़ा दरख़ास्तें 15 सितंबर तक और तजदीद के लिए 10 अक्टूबर तक दरख़ास्तें दाख़िल की जा सकती हैं। परी मेट्रिक स्कालरशिपस के लिए तमाम तलबा को सिर्फ़ तालीमी साल 2015‍‍‍-16 के लिए ताज़ा दाख़िल करनी होंगी जिस की आहरी तारीख़ 31 जुलाई है।

तलबा को चाहीए कि वो पुर करदा दरख़ास्तें ज़रूरी दस्तावेज़ात के साथ इन तालीमी इदारों में जहां वो तालीम हासिल कर रहे हैं पेश करें। ताके उनकी ऑनलाईन जांच होसके। हार्ड कापीज़ दरख़ास्तें ज़िला-ओ-रियासती दफ़ातिर में पेश करने की ज़रूरत नहीं है।

तलबा को तमाम ज़रूरी दस्तावेज़ात इस्कान करके ऑनलाईन अपलोड करने होंगे। ताज़ा दरख़ास्तों के साथ तहसीलदार-ओ-मी सेवा से हासिल इनकम सरटीफ़ीकट पेश करने होंगे। चूँकि ऑनलाईन दरख़ास्तों के क़तई इदख़ाल के बाद किसी तबदीली या तरमीम की गुंजाइश नहीं है इसलिए तलबा को एहतियात से ऑनलाईन दरख़ास्तें रजिस्टर करनी चाहिऐं। हकूमत-ए-हिन्द की स्कालरशिपस स्कीम के तहत स्कालरशिप की मंज़ूरी रियासत के लिए मुख़तस कोटा की बुनियाद पर होगी। तफ़सीलात के लिए हेल्प् लाईन नंबर 040-23120500 पर रब्त पैदा किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT