Thursday , December 14 2017

अक़लियती नौजवानों को फ़न्नी महारत का तर्बीयती प्रोग्राम

रियासत की तरक़्क़ी और बेहतरी और इस के अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के अपने अज़म को पेशे नज़र रखते हुए हुकूमत तेलंगाना ने अक़लियती बिरादरी को बाइख़तियार बनाने के कई इक़दामात किए हैं।

रियासत की तरक़्क़ी और बेहतरी और इस के अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के अपने अज़म को पेशे नज़र रखते हुए हुकूमत तेलंगाना ने अक़लियती बिरादरी को बाइख़तियार बनाने के कई इक़दामात किए हैं।

इन में अक़लियती बिरादरी के नौजवानों को महारतों के फ़रोग़ के लिए तर्बीयत देना भी शामिल है। इस सिलसिले में आंध्र प्रदेश बैंकर्स इंस्टीटियूट आफ़ रूरल ऐंड इंटरप्रेनियरशिप डेवलपमेंट के तहत तर्बीयती प्रोग्राम मुनाक़िद किया जा रहा है।

इस सिलसिले में 18 दिसंबर 2014 से दो फ़रवरी 2015 तक देही इलाक़ों के तालीम-ए-याफ़ता बेरोज़गार नौजवानों को मुख़्तलिफ़ ज़मरों में तर्बीयत दी जाएगी।

मोबाईल सरविसिंग कोर्स का बयाचि 30 तलबा पर मबनी होगा जिस में शिरकत की अहलीयत एस एससी पास या इस से ज़्यादा की है और इस के लिए 18 – 30 साल उम्र के नौजवान अहल हैं।

इसी तरह एम एस ऑफ़िस ट्रेनिंग के लिए इंटर पास या इस से ज़्यादा तालीम-ए-याफ़ता नौजवान रुजू होसकते हैं ये बयाचि 35 उम्मीदवारों पर मुश्तमिल होगा उसकी हिस्सा लेने की अहलीयत भी 18 – 30 साल उम्र की होगी।

एडवांस्ड कम्पयूटर नेटवर्किंग कोर्स के लिए इंटर पास और पी सी हार्डवेयर तर्बीयत याफ़ता 40 तलबा का बयाचि होगा। घरेलू इलेक्ट्रीशियन और ज़रई पंप सेट रिपेयर की तर्बीयत के लिए एस एससी पास या फ़ेल उम्मीदवार रुजू होसकते हैं।

ये बयाचि 25 उम्मीदवारों पर मुश्तमिल होगा। इन कोर्सेस के लिए भी 18 – 30 साल उम्र के नौजवान हिस्सा ले सकते हैं। तर्बीयत हासिल करने वाले तलबा को मुफ़्त क़ियाम मुफ़्त तर्बीयत और लेबारेटरी सहूलतें फ़राहम की जाएंगी।

जहां कहीं मुम्किन होगा प्लेसमेंट किया जाएगा। तर्बीयत की तकमील पर जहां कहीं से ये तलबा आते हैं उनके आने और जाने के टिक्टस के ख़र्च अदा किया जाएगा। उन्हें सर्टीफ़ेक्ट भी दिया जाएगा।

दाख़िले पहले आव पहले पाव की असास पर होंगे। उम्मीदवारों को अपने तालीमी सदाकतनामा असल और दो ज़ीराक्स नक़ूल तीन पासपोर्ट साइज़ तसावीर अगर ज़रूरी हो तो कासट सर्टीफ़ेक्ट की नक़ल और रिहायशी सबूत जैसे राशन कार्ड या आधार कार्ड की नक़ल दाख़िल करना होगा। तफ़सीलात के लिए फ़ोन 040 – 60026850 – 60026851 या मोबाईल 9963926350 या वेब साईट www.apbired.org पर राबिता किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT