Friday , December 15 2017

अक़लियती बजट में इज़ाफे के लिए कामियाब नुमाइंदगी

निज़ामाबाद,17 जनवरी: (फैक्स‌) क़ाज़ी सय्यद अरशद पाशा सिनियर क़ाइद कांग्रेस साबिक़ नायब सदर नशीन म्यूनसिपल कौंसल ने इस बताया कि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की क़ियादत में रियास्ती हुकूमत अवाम के तमाम तबक़ात बिलखुसूस मुस्लिम अक़ल

निज़ामाबाद,17 जनवरी: (फैक्स‌) क़ाज़ी सय्यद अरशद पाशा सिनियर क़ाइद कांग्रेस साबिक़ नायब सदर नशीन म्यूनसिपल कौंसल ने इस बताया कि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की क़ियादत में रियास्ती हुकूमत अवाम के तमाम तबक़ात बिलखुसूस मुस्लिम अक़लियत की फ़लाह-ओ-बहबूद की पाबंद अह्द है।

उन्होंने कहा कि साबिक़ रियास्ती वज़ीर जनाब मुहम्मद अली शब्बीर ने इस बात की ज़रूरत पर ज़ोर दिया कि अक़ल्लीयतों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए नए बजट में इज़ाफ़ा किया जाये ताकि तालीम और रोज़गार के साथ दीगर फ़लाही इसकीमात से अक़लियतों को इस्तिफ़ादा करने का मौक़ा मिल सके।

जनाब मुहम्मद अली शब्बीर की जानिब से अक़लियतों के लिए बजट में इज़ाफे के सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी को एक अहम और मुफ़ीद इक़दाम क़रार देते हुए कहा कि जनाब मुहम्मद अलीशब्बीर अक़लियतों के एक बाएतिमाद रहनुमा हैं। उन्होंने नए मालीयाती साल 2013-14-ए-में अक़लियतों के लिए बजट में इज़ाफे के लिए नुमाइंदगी करके वक़्त के एक अहम तक़ाज़े की तकमील की है। क़ाज़ी सय्यद अरशद पाशाह ने कहा कि 18 जनवरी ता 20 जनवरी जैपुर में ए आई सी सी कनवेनशन मुनाक़िद होगा।

इस सिलसिले में जनाब मुहम्मद अली शब्बीर से तवक़्क़ो की जाती है कि वो कांग्रेस के जैपुर‌ इजलास में सच्चर कमेटी और रंगनाथ मिश्रा रिपोर्ट पर अमल आवरी के लिए क़रारदाद की मंज़ूरी के सिलसिले में अपनी तमाम तर तवानाईयां सर्फ़ करेंगे। क़ाज़ी सय्यद अरशद पाशाह ने रियासत के तमाम अक़लियतों बशमूल मुस्लिम अक़लियत को इस बात की तवक़्क़ो है कि रियास्ती वज़ीरे आला एन किरण कुमार रेड्डी अक़लियतों को मज़ीद सहूलतें फ़राहम करने के लिए नए बजट में ज़रूर इज़ाफ़ा करेंगे।

क़ाज़ी सय्यद अरशद पाशाह ने कांग्रेस पार्टी की क़ियादत में रियास्ती हुकूमत पर अपोज़ीशन पार्टीयों की जानिब से लगाए जा रहे इल्ज़ामात को सयासी मौकापरस्ती और ख़ुदग़रज़ी का आईना दार क़रार दिया और अक़ल्लीयतों के लिए बजट में इज़ाफे के लिए चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी पर मुहम्मद अली शब्बीर से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

TOPPOPULARRECENT