Monday , November 20 2017
Home / AP/Telangana / अक़लियतें कांग्रेस पार्टी की रेढ़ की हडडी

अक़लियतें कांग्रेस पार्टी की रेढ़ की हडडी

नई दिल्ली 09 मई: सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस अक़लियती डिपार्टमेंट मुहम्मद ख़्वाजा फ़ख़रुद्दीन की क़ियादत में कांग्रेस क़ाइदीन के एक वफ़द ने 10 जनपथ पहुंच कर सदर कांग्रेस सोनीया गांधी से मुलाक़ात की। तेलंगाना की सियासी सूरत-ए-हाल और अक़लियतों के मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

वफ़द में अज़ला सदर कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट मुहम्मद जमाल शरीफ़ (वर्ंगल) साजिद ख़ान ( आदिलाबाद )समीर अहमद (निज़ामबाद) तर्जुमान सय्यद फ़ारूक़ पाशाह कादरी के अलावा दूसरे क़ाइदीन मौजूद थे। सदर कांग्रेस ने मुहम्मद फकरुद्दीन से तेलंगाना के सियासी हालात के बारे में दरयाफ़त की और मुख़्तलिफ़ मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

पार्टी को मुस्तहकम करने सोनीया गांधी ने कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट को अवाम के बीच पहुंच कर काम करने और अक़लियतों को कांग्रेस से जोड़ने काम करने का मश्वरह दिया। मुहम्मद ख़्वाजा फकरुद्दीन ने अज़ला कांग्रेस सदर अक़लियत डिपार्टमेंट और दूसरे क़ाइदीन का तआरुफ़ किराया।

मीडिया से बात करते हुए बताया कि सोनीया गांधी से मुख़्तसर मुलाक़ात हुई मगर तफ़सीली बात हुई है। रियासत में टीआरएस हुकूमत की अवाम दुश्मन पालिसीयों पर तवज्जा दिलाते हुए कांग्रेस के एहतेजाजी प्रोग्राम्स 12 फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन के वादे को हुकूमत के 23 माह मुकम्मिल होने के बावजूद अमल ना करने के ख़िलाफ़ तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट की तरफ से ग्रेटर हैदराबाद और तेलंगाना के अज़ला में कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट के एहतेजाज से वाक़िफ़ करवाया गया।

सदर कांग्रेस ने अक़लियतों को कांग्रेस की रेढ़ की हड्डी क़रार देते हुए कांग्रेस के साथ मिलकर तमाम मुहाज़ी तन्ज़ीमों को तेलंगाना और एनडीए हुकूमत की अवाम दुश्मन पालिसीयों के ख़िलाफ़ एहतेजाज करने और अवाम का पार्टी के लिए दुबारा एतेमाद हासिल करने का मश्वरह दिया है।

TOPPOPULARRECENT