Monday , December 11 2017

अक़लियतों की तालीमी पसमांदगी को ख़त्म करने हुकूमत के कई इक़दामात

हैदराबाद 02 जुलाई: वज़ीर बर्क़ी जगदीश रेड्डी ने कहा कि तेलंगाना हुकूमत अक़लियतों की तालीमी पसमांदगी के ख़ातमे के लिए कई इक़दामात कर रही है और रियासत में 71 अक़ामती स्कूलस का क़ियाम इसी सिलसिले की अहम कड़ी है। जगदीश रेड्डी ने सूर्यपेट नलगोंडा में अक़लियती अक़ामती स्कूल का इफ़्तेताह अंजाम दिया। उन्होंने कहा कि 3900 करोड़ की लागत से 120 अक़ामती स्कूलस के क़ियाम का चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने फ़ैसला किया है और पहले मरहले में 71स्कूलों का आग़ाज़ किया गया।

उन्होंने कहा कि अक़लियती तलबा के लिए कॉरपोरेट तर्ज़ की तालीम फ़राहम करने के साथ साथ स्कूलों में तमाम बुनियादी सहूलतें फ़राहम की जा रही हैं। उन्होंने कहा कि लड़कीयों की तालीम पर ख़ुसूसी तवज्जा दी गई और लड़कीयों के लिए 33 अक़ामती स्कूलस क़ायम किए गए। जगदीश रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ को अक़लियत दोस्त क़रार दिया और कहा कि अक़लियतों के लिए कई फ़लाही और तरक़्क़ीयाती स्कीमात का आग़ाज़ किया गया है।

चुनाव मंशूर से हट कर कई नई स्कीमात शुरू की गईं जिनमें शादी मुबारक और ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम शामिल है। उन्होंने कहा कि तरक़्क़ीयाती और फ़लाही स्कीमात में तेलंगाना मुल्क में सर-ए-फ़हरिस्त है और दुसरे रियासतें तेलंगाना की स्कीमात को अपने पास मुतआरिफ़ करने की कोशिश कर रही हैं। उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ तमाम तबक़ात की यकसाँ तरक़्क़ी के हक़ में हैं ताकि सुनहरे तेलंगाना की तशकील का ख़ाब पूरा हो। जगदीश रेड्डी ने कहा कि मुल्क की किसी भी रियासत में फ़लाही स्कीमात के लिए इस क़दर बजट मुख़तस नहीं किया गया जितना तेलंगाना हुकूमत ने किया है।

आंध्रई हुकमरानों ने जिस तरह तेलंगाना को नजरअंदाज़ किया दो साल के अरसा में टीआरएस हुकूमत ने कई शोबों में बेहतर कारकर्दगी को यक़ीनी बनाया।

TOPPOPULARRECENT