Monday , December 18 2017

अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूद और तरक़्क़ी के लिए हिक्मते अमली का जायज़ा

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ बहुत जल्द रियासत में अक़लियती बहबूद की कारकर्दगी का आला सतही मीटिंग में जायज़ा लेंगे। अक़लियतों की भलाई और तरक़्क़ी के सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर ने असेम्बली के बजट मीटिंग में जो अहम एलानात किए थे,

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ बहुत जल्द रियासत में अक़लियती बहबूद की कारकर्दगी का आला सतही मीटिंग में जायज़ा लेंगे। अक़लियतों की भलाई और तरक़्क़ी के सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर ने असेम्बली के बजट मीटिंग में जो अहम एलानात किए थे, उन पर अमल आवरी की हिक्मते अमली तए करने के लिए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने अक़लियती बहबूद के आला ओहदेदारों के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया।

मीटिंग में तए किया गया कि अंदरून एक हफ़्ता चीफ़ मिनिस्टर की सदारत में जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद किया जाएगा ताके अक़लियतों से मुताल्लिक़ बाज़ नई स्कीमात के आग़ाज़ को मंज़ूरी हासिल की जा सके। स्पेशल सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील , डायरेक्टर अक़लियती बहबूद मुहम्मद जलालुद्दीन अकबर , स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफेसर एसए शकूर , मैनेजिंग डायरेक्टर क्रिस्चन फाइनैंस कारपोरेशन नकोलस , चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड सुलतान मुहुद्दीन और दुसरे ओहदेदारों ने मीटिंग में शिरकत की।

ओहदेदारों ने जारीये मालीयाती साल मुख़्तलिफ़ नई स्कीमात के आग़ाज़ के सिलसिले में तजावीज़ पेश की, जिन में अक़लियती तलबा के रोज़गार और आला तालीम के शोबों में रहनुमाई के लिए कैरीयर गाइडेंस सेंटर का क़ियाम, अक़लियतों को सिलाई मशीन और नौजवानों को मोबाईल रीपेरिंग से मुताल्लिक़ किट की फ़राहमी और छोटे कारोबार के आग़ाज़ के लिए फाइनैंस कारपोरेशन से रास्त क़र्ज़ की फ़राहमी जैसी तजावीज़ शामिल हैं।

मीटिंग में नए हज हाउज़ की तामीर और मक्का मुकर्रमा में हैदराबादी रुबात के इस्तेमाल का भी जायज़ा लिया गया। ओहदेदारों ने पहाड़ी शरीफ़ में नए हज हाउज़ की तामीर से मुताल्लिक़ चीफ़ मिनिस्टर के एलान का अज़ सरे नौ जायज़ा लेने की तजवीज़ पेश की।

तेलंगाना के 9 अज़ला में उर्दू को दूसरी सरकारी ज़बान का दर्जा पहले ही से हासिल है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने जून में तेलंगाना यौमे तासीस के मौके पर उर्दू एकेडेमी की तरफ से कुल हिंद मुशायरा के इनइक़ाद की तजवीज़ पेश की। तेलंगाना में वाक़्ये उर्दू मीडियम के 8 डाईटस में लेक्चररस के तक़र्रुत और उर्दू में किताबों की इशाअत से भी इत्तिफ़ाक़ किया गया। उर्दू एकेडेमी के कम्पयूटर सेंटरस में असरी कंप्यूटर्स फ़राहम किए जाऐंगे

TOPPOPULARRECENT