अक़लियतों के मसाइल की यकसूई से चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना की दिलचस्पी

अक़लियतों के मसाइल की यकसूई से चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना की दिलचस्पी

हैदराबाद 01 मार्च: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि अक़लियतों से मुताल्लिक़ किए गए फ़ैसलों पर तेज़ी से अमल आवरी को यक़ीनी बनाएँ। चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से कल आला सतही मीटिंग में जो फ़ैसले किए गए थे, उनकी आजलाना अमल आवरी के सिलसिले में ओहदेदारों को मसरूफ़ देखा गया।

चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर से तमाम वादों के बारे में फाईल तलब की गई है ताकि अहकामात जारी किए जा सके। बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से 23 वादों और फ़ैसलों की निशानदेही की गई है और महिकमा अक़लियती बहबूद इस सिलसिले में ज़रूरी नोट के साथ फाईल चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर रवाना करेगा।

चीफ़ मिनिस्टर के सेक्रेटरी बराए अक़लियती उमूर भोपाल रेड्डी ने आज ओहदेदारों के साथ मीटिंग मुनाक़िद करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के वादों पर तबादला-ए-ख़्याल किया। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर चाहते हैं कि जारीया मालीयाती साल के इख़तेताम से पहले बेशतर वादों के सिलसिले में अहकामात जारी किए जाएं।

उन्होंने बजट की इजराई के सिलसिले में भी ओहदेदारों को हिदायात जारी की हैं। चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर और अक़लियती बहबूद के ओहदेदारों को फ़ाइलों की तैयारी में मसरूफ़ देखा गया। तवक़्क़ो है कि आइन्दा एक हफ़्ते में बाज़ अहम अहकाम जारी किए जा सकते हैं।

Top Stories