Wednesday , November 22 2017
Home / AP/Telangana / अक़लियतों के लिए चार अक़ामती स्कूलों की मंज़ूरी: आर्डर जारी

अक़लियतों के लिए चार अक़ामती स्कूलों की मंज़ूरी: आर्डर जारी

हैदराबाद 08 अप्रैल:तेलंगाना हुकूमत ने अक़लियतों के लिए 4 अक़ामती स्कूलस के क़ियाम को मंज़ूरी दे दी है। इस सिलसिले में आर्डर जारी कर दिए गए हैं।

इस तरह तेलंगाना में क़ायम होने वाले अक़लियती अक़ामती स्कूलस की तादाद बढ़कर 71हो गई है। हुकूमत ने 70 अक़ामती स्कूलस के क़ियाम का एलान किया था और 67 मुक़ामात की निशानदेही करली गई थी। मज़ीद 3 मुक़ामात की निशानदेही बाक़ी थी अवामी नुमाइंदों की तरफ से इसरार पर हुकूमत ने स्कूलस की तादाद में इज़ाफ़ा कर दिया है। 70 अक़ामती स्कूलस के अलावा मेदक के ज़हीराबाद में लड़कीयों के लिए अक़ामती स्कूल को मंज़ूरी दी गई और जुमला तादाद 71 कर दी गई।

सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने जीओएमएस नंबर 11जारी किया जिसमें नए चार स्कूलों की निशानदेही की गई। मेदक के दोबाक असेंबली हलक़ा में लड़कों के अक़ामती स्कूल को मंज़ूरी दी गई। महबूबनगर के देवर कुदरा और निज़ामबाद के बांसवाड़ा असेंबली हलक़ा में कोटागिरी के मुक़ाम पर लड़कों के लिए अक़ामती स्कूलस की मंज़ूरी दी गई। जब कि मेदक के ज़हीराबाद में लड़कीयों के लिए स्कूल क़ायम किया जाएगा। जीओ में कहा गया है कि जून से तमाम 71 स्कूलस शुरु होजाएंगे।

अक़ामती स्कूलस की सोसाइटी के सेक्रेटरी को हिदायत दी गई कि वो नए मनज़ोरा चार स्कूलों के लिए किराये की इमारतों का इंतेख़ाब करें। सोसाइटी को ये भी हिदायत दी गई कि अंदरून दो माह-ए-तमाम 71 स्कूलों के लिए मुस्तक़िल इमारतों की तामीर के लिए अराज़ी की निशानदेही करलीं और हुकूमत को रिपोर्ट पेश करें ताके तामीरी तख़मीना तैयार किया जा सके।

हुकूमत ने आदिलाबाद में 7 निज़ामबाद 6 करिमनगर 8 खम्मम 5 मेदक 11 महबूबनगर 8 हैदराबाद 8 रंगारेड्डी 9 नलगेंडा 5 वर्ंगल में 4 स्कूलों को मंज़ूरी दी है।

TOPPOPULARRECENT