अक़लियतों के लिए मर्कज़ की स्कीम सीखो और कमाओ

अक़लियतों के लिए मर्कज़ की स्कीम सीखो और कमाओ

हैदराबाद 20 दिसंबर: अक़लियतों के लिए मर्कज़ी हुकूमत की स्कीम सीखो और कमाओ पर तेलंगाना में बेहतर अमल आवरी के लिए महिकमा अक़लियती बहबूद को ज़िम्मेदारी दी गई है। इस स्कीम के तहत मुख़्तलिफ़ अज़ला में चलने वाले ट्रेनिंग सेंटरस का मुआइना करते हुए मर्कज़ी हुकूमत को रिपोर्ट पेश करने की ज़िम्मेदारी मुताल्लिक़ा डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफेयर ऑफीसरस को दी गई है।

सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने अहकामात जारी करते हुए सीखो और कमाअओ स्कीम की तफ़सीलात और ज़िलई ओहदेदारों की ज़िम्मेदारीयों से वाक़िफ़ किराया। मर्कज़ी हुकूमत की इस स्कीम का मक़सद अक़लियतों में हुनरमंदी पैदा करना और ख़ुद रोज़गार स्कीमात से वाबस्ता करना है।

स्कीम के मुकम्मिल अख़राजात मर्कज़ी हुकूमत बर्दाश्त करेगी। सीखो और कमाओ स्कीम के तहत मुख़्तलिफ़ ट्रेनिंग प्रोग्राम्स मुनाक़िद किए जाऐंगे और बेरोज़गार नौजवानों के अलावा स्कूलस के ड्रॉपआउट तलबा को मुख़्तलिफ़ शोबों में ट्रेनिंग फ़राहम करते हुए उनके मियार-ए-ज़िंदगी को बेहतर बनाया जाएगा। मौजूदा तरक़्क़ी पज़ीर मार्किट में अक़लियतों को मुनासिब हिस्सेदारी इस स्कीम का मक़सद है। मर्कज़ी हुकूमत ने स्कीम पर बेहतर अमल आवरी के लिए रियासती हुकूमतों से ख़िदमात हासिल करने का फ़ैसला किया है जिसके तहत ओहदेदार ट्रेनिंग मराकिज़ का दौरा करेंगे और मर्कज़ को रिपोर्ट पेश करेंगे।

Top Stories