Friday , December 15 2017

अक़लीयती तलबा के होस्टल्स और इक़ामती स्कूल इमारतों के लिए रकमी मंज़ूरी

हैदराबाद 5 मई,( सियासत न्यूज़) रियासती हुकूमत ने अक़लीयती तलबा के होस्टल्स और इक़ामती स्कूल्स की इमारतों की तामीर के लिए मालीयाती साल 2013-14 के बजट के तहत 9 करोड़ 62 लाख 50 हज़ार रुपये की रक़म मंज़ूर की है। इस सिलसिला में आज बाक़ायदा अहका

हैदराबाद 5 मई,( सियासत न्यूज़) रियासती हुकूमत ने अक़लीयती तलबा के होस्टल्स और इक़ामती स्कूल्स की इमारतों की तामीर के लिए मालीयाती साल 2013-14 के बजट के तहत 9 करोड़ 62 लाख 50 हज़ार रुपये की रक़म मंज़ूर की है। इस सिलसिला में आज बाक़ायदा अहकामात जारी किए गए।

प्रिंसिपल सेक्रेट्री समाजी भलाई जे रेमंड पीटर ने जी ओ आर टी 66 जारी किया जिस में बताया गया है कि मालीयाती साल 2013-14 के तहत मंसूबा जाती बजट के तहत होस्टल्स और अक़ामती स्कूल्स की तामीर के लिए 9 करोड़ 62 लाख 50 हज़ार रुपये ख़र्च किए जाएंगे।

बजट में मुख़तस की गई रक़म की पहली क़िस्त के तौर पर ये रक़म जारी की गई है। कमिशनर अक़लीयती बहबूद इस स्कीम पर अमल आवरी की निगरानी करेंगे।

असिसटेंट सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद को बनाया गया है कि वो ये रक़म हासिल करते हुए कमिशनर अक़लीयती बहबूद को तफ़वीज़ करे ताकि मुताल्लिक़ा स्कीम पर ख़र्च की जा सके।

TOPPOPULARRECENT