Wednesday , January 17 2018

अक़लीयती बहबूद का बजट रियासत का तारीख़ी बजट होगा

हैदराबाद 3 मार्च (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीरे अक़लीयती बहबूद सैयद मुहम्मद अहमदुल्लाह ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि साल 2013-14 में अक़लीयती बहबूद का बजट रियासत का तारीख़ी बजट होगा। उन्हों ने कहा कि वो इस बात की कोशिश कर रहे हैं कि अक़

हैदराबाद 3 मार्च (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीरे अक़लीयती बहबूद सैयद मुहम्मद अहमदुल्लाह ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि साल 2013-14 में अक़लीयती बहबूद का बजट रियासत का तारीख़ी बजट होगा। उन्हों ने कहा कि वो इस बात की कोशिश कर रहे हैं कि अक़लीयती बहबूद के लिए कम अज़ कम 1420 करोड़ रुपये का बजट हासिल किया जाए।

जनाब अहमदुल्लाह जो कड़पा के दौरा पर हैं सियासत से बात-चीत करते हुए कहा कि आंध्र प्रदेश की तारीख़ में पहली मर्तबा हुकूमत ने अक़लीयती बहबूद पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ करते हुए 2013-14 के बजट में 1000 करोड़ रुपये मुख़तस करने से उसूली तौर पर इत्तिफ़ाक़ कर लिया है।

वज़ीर फाइनेंस राम नारायण रेड्डी ने बजट से मुताल्लिक़ जायज़ा इजलास में इस बात का त्यक्कुन भी दिया कि अगर अक़लीयती इदारे तीसरे सहमाही तक इस रक़म को बेहतर तौर पर ख़र्च कर देंगे तो वो मज़ीद 100 ता 150 करोड़ रुपये जारी करेंगे।

जनाब अहमदुल्लाह ने कहा कि उन का महकमा इस मर्तबा मर्कज़ी वज़ारत अक़लीयती बहबूद से भी ज़ाइद रक़ूमात हासिल करने की कोशिश कर रहा है। उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि इस मर्तबा मर्कज़ी हुकूमत की स्कीमात के तहत आंध्र प्रदेश को सौ ता दो सौ करोड़ रुपये के हुसूल का इमकान है,

और मर्कज़ी स्कीमात के तहत रियासत को काउंटर ग्यारेंटी की ज़रूरत नहीं रहेगी। उन्हों ने कहा कि नेशनल माइनॉरिटी फाइनेंस कारपोरेशन से 500 करोड़ रुपये हासिल करने वो मर्कज़ी वज़ारत अक़लीयती बहबूद से बात-चीत कर रहे हैं।

जनाब अहमदुल्लाह ने कहा कि बजट की मंज़ूरी के बाद वो इस बात की कोशिश करेंगे कि अक़लीयती स्कीमात पर मोअस्सर अंदाज़ में अमल आवरी हो। उन्हों ने अक़लीयती इदारों की कारकर्दगी बेहतर बनाने के लिए अभी से मुख़्तलिफ़ इदारों के जायज़ा इजलास मुनाक़िद करने का आग़ाज़ कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT