अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए सब प्लान ज़रूरी

अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए सब प्लान ज़रूरी
साबिक़ रियास्ती वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर ने आज सुबह कैंप ऑफ़िस पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और अक़लीयतों के लिए सब प्लान पर तबादला-ए-ख़्याल किया। मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने कैंप ऑफ़िस पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कु

साबिक़ रियास्ती वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर ने आज सुबह कैंप ऑफ़िस पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और अक़लीयतों के लिए सब प्लान पर तबादला-ए-ख़्याल किया। मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने कैंप ऑफ़िस पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की और अक़लीयती सब प्लान के इलावा अक़लीयतों की तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ दीगर उमूर पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया।

उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर से कहा कि अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए अक़लीयती सब प्लान ज़रूरी है और आबादी के तनासुब से कम अज़ कम 5000 करोड़ रुपये मुख़तस करना चाहीए। चीफ़ मिनिस्टर ने उन्हें बताया कि वो अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए बड़े पैमाने का मंसूबा रखते हैं और हुकूमत अक़लीयतों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के मुआमले में अपने अह्द की पाबंद है।

चीफ़ मिनिस्टर ने उल्मा और दानिश्वरों से तबादला-ए-ख़्याल के बाद उन्हें रिपोर्ट पेश करने का मश्वरा दिया। मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने बताया कि कल रियास्ती सतह के इजलास में अक़लीयती सब प्लान की क़रारदाद पेश करने से हुकूमत और पार्टी ने इत्तिफ़ाक़ किया है।

Top Stories