Monday , December 18 2017

अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए क़ौमी सतह पर अलैहदा सब प्लान की तजवीज़

मर्कज़ी वज़ीरे अक़लीयती उमूर रहमान ख़ान ने अक़लीयतों की मआशी और तालीमी तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के लिए क़ौमी सतह पर अलैहदा सब प्लान की तजवीज़ से इत्तिफ़ाक़ किया है। उन्हों ने कहा कि वो इस सिलसिले में वज़ीरे आज़म डॉक्टर मनमोहन सिंह स

मर्कज़ी वज़ीरे अक़लीयती उमूर रहमान ख़ान ने अक़लीयतों की मआशी और तालीमी तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के लिए क़ौमी सतह पर अलैहदा सब प्लान की तजवीज़ से इत्तिफ़ाक़ किया है। उन्हों ने कहा कि वो इस सिलसिले में वज़ीरे आज़म डॉक्टर मनमोहन सिंह से नुमाइंदगी करेंगे ताकि अक़लीयतों की तरक़्क़ी पर मबनी अलैहदा सब प्लान को आइन्दा बजट में शामिल किया जा सके।

रहमान ख़ान ने आज साबिक़ रियास्ती वज़ीरे अक़लीयती बहबूद और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर से उन की क़ियामगाह पहुंच कर मुलाक़ात की। इस मौक़ा पर अक़लीयतों के मसाइल और रियासत और मर्कज़ में अक़लीयती बहबूद के बजट पर बात-चीत की गई। मुहम्मद अली शब्बीर ने आंध्र प्रदेश में दर्ज फ़ेहरिस्त अक़्वाम ( एस सी) के लिए अलैहदा सब प्लान की मंज़ूरी का हवाला दिया।

रहमान ख़ान ने इस बात पर अफ़सोस का इज़हार किया कि अक़लीयती बहबूद के महकमा में ख़िदमात अंजाम देने के लिए मुस्लिम आई ए एस ओहदेदार तैयार नहीं होते जो कि अक़लीयतों के मसाइल बेहतर तौर पर समझते हुए उन की यक्सूई की कोशिश कर सकते हैं। मर्कज़ी वज़ीर ने मर्कज़ की जानिब से 100 करोड़ रुपये के कॉर्प्स फ़ंड से क़ौमी वक़्फ़ डेवलप्मेंट कॉरपोरेशन के क़ियाम की तफ़सीलात से भी वाक़िफ़ किराया।

TOPPOPULARRECENT