Saturday , December 16 2017

अक़लीयतों की तरक़्क़ी पर व्हाइट पेपर जारी करने का मुतालिबा

सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस अक़लीयत डिपार्टमेंट मुहम्मद ख़्वाजा फ़ख़रुद्दीन ने टी आर एस दौरे हुकूमत में बजट की इजराई और अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए किए गए इक़दामात पर व्हाइट पेपर जारी करने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव से मुतालिबा किया।

उन्होंने कहा कि टी आर एस के इंतिख़ाबी मंशूर में अक़लीयतों बिलख़सूस मुसलमानों की तरक़्क़ी के लिए ढेर सारे वाअदे किए गए, ताहम टी आर एस का 14 माही दौरे इक्तेदार अक़लीयतों के लिए मायूसकुन रहा।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना में अक़लीयती बहबूद का कोई वज़ीर नहीं है, इस क़लमदान को चीफ़ मिनिस्टर ने अपने पास रखा है, जब कि चीफ़ मिनिस्टर ने अक़लीयतों की तरक़्क़ी को नजरअंदाज़ करके उनकी उम्मीदों पर पानी फेर दिया।

उन्होंने बताया कि गुज़िश्ता साल मंज़ूरा एक हज़ार करोड़ के बजट में सिर्फ 600 करोड़ रुपये जारी किए गए और जारीया साल के 1104 करोड़ के बजट में पहले सहमाही में सिर्फ 180 करोड़ रुपये जारी किए गए, जब कि बैंकों से क़र्ज़ की इजराई के लिए 51 करोड़ रुपये अब तक जारी नहीं किए गए, जिसकी वजह से बैंक्स अक़लीयतों को क़र्ज़ाजात की इजराई में टाल मटोल की पॉलिसी अपना रहे हैं।

उन्होंने कहा कि टी आर एस हुकूमत सिर्फ 14 माह में अवाम बिलख़ुसूस अक़लीयतों की ताईद से महरूम हो गई है। ग्रेटर म्यूनसिंपल कारपोरेशन के इंतिख़ाबात में अक़लीयतें टी आर एस को सबक़ सिखाएंगी।

TOPPOPULARRECENT