Tuesday , December 19 2017

अक़लीयतों को चॉकलेट दे कर बहलाया नहीं जा सकता

हैदराबाद 26 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) आर्गेनाईज़िंग सेक्रेट्री तेलुगु देशम एम ए हकीम ने कांग्रेस दौरे हुकूमत में अकलीयती बजट को चॉकलेट के मुमासिल क़रार देते हुए असेंबली की अकलीयती बहबूद कमेटी की ख़ामोशी पर सवालिया निशान लगाया ।

हैदराबाद 26 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) आर्गेनाईज़िंग सेक्रेट्री तेलुगु देशम एम ए हकीम ने कांग्रेस दौरे हुकूमत में अकलीयती बजट को चॉकलेट के मुमासिल क़रार देते हुए असेंबली की अकलीयती बहबूद कमेटी की ख़ामोशी पर सवालिया निशान लगाया । एक्शन टेकन रिपोर्ट तलब ना करने की अक़लीयतों को वजूहात बताने पर ज़ोर दिया ।

एम ए हकीम ने कहा कि हुसूल तालीम के बाद अक़लीयतों बिलख़ुसूस मुसलमानों में शऊर बेदार हो चुका है वो दिन हवा हो गए जो कभी चॉकलेट दे कर अक़लीयतों को बहलाया जाता था ।

अक़लीयतें भी हुकूमत में हिस्सादारी के साथ बजट में मुनासिब हक़ तलब कर रही हैं । 2012-13 में हुकूमत ने 489 करोड़ रुपये बजट मुख़तस किया था । कांग्रेस हुकूमत अक़लीयतों की ताईद से इक़तिदार में आने के बाद अक़लीयतों से ना इंसाफ़ी कर रही है जिसकी उसको कीमत चुकानी पड़ेगी ।

2014 इंतिख़ाबात में तेलुगु देशम बरसरे इक्तेदार आएगी और सदर तेलुगु देशम अक़लीयतों से किए गए वादों को अमली जामा पहनाते हुए उन की तालीमी मआशी समाजी पसमांदगी को दूर करने इक़दामात करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT