Thursday , December 14 2017

अक़लीयतों को 4.5 फीसद तहफ़्फुज़ात के हुसूल में मुश्किलात

वज़ीर अकलीयती बहबूद वक़्फ़-ओ-उर्दू अकेडेमी जनाब मुहम्मद अहमद उल्लाह ने वज़ीर आज़म , चीफ मिनिस्टर-ओ-वुज़रा और मुताल्लिक़ा मह्कमाजात को एक मकतूब तहरीर करते हुए रियासत आंधरा प्रदेश में अक़लीयतों को ओ बी सी के लिए मुख़तस तहफ़्फुज़

वज़ीर अकलीयती बहबूद वक़्फ़-ओ-उर्दू अकेडेमी जनाब मुहम्मद अहमद उल्लाह ने वज़ीर आज़म , चीफ मिनिस्टर-ओ-वुज़रा और मुताल्लिक़ा मह्कमाजात को एक मकतूब तहरीर करते हुए रियासत आंधरा प्रदेश में अक़लीयतों को ओ बी सी के लिए मुख़तस तहफ़्फुज़ात 27 फीसद के लिए सिविल पोस्ट्स एंड सर्विसेस में 4.5 फीसद तहफ़्फुज़ात के फ़वाइद हासिल करने में होरही मुश्किलात और दुश्वारियों से वाक़िफ़ करवाया ।

उन्हों ने कहा कि आंधरा प्रदेश के मुस्लिम अकलीयती उम्मीदवार इस के फ़ायदा से मुदरजा ज़ैल दो वजूहात के बाइस महरूम होरहे हैं । एक ये कि पसमांदा तबक़ातकी रियासती फ़हरिस्त में शामिल मुस्लिम अक़लियत की 14 समाजी-ओ-तालीमी पसमांदा कयूनिटीज़ को रियासत आंधरा प्रदेश से मुताल्लिक़ ओ बी सी की मर्कज़ी फ़हरिस्त में शामिल नहीं किया गया ।

दूसरा ये कि हकूमत-ए-हिन्द के तहत सिविल पोस्ट्स एंड सर्विसेस में अक़लीयतों को 4.5 फीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने के ऑफ़िस मेमोरंडम और दीगर अहकामात चीफ सिक्रेटरी और कलैक्टरस को रवाना नहीं किए गए । उन्हों ने इन वजूहात की बिना अकलीयती उम्मीदवार इस फ़ायदा के हुसूल के लिए तहसीलदार से ज़रूरी ओ बी सी सरटिफ़िकटस हासिल करने के मौक़िफ़ में नहीं हैं ।

वज़ीर अकलीयती बहबूद ने वज़ीर आज़म और चीफ मिनिस्टर से ख़ाहिश की कि इस मुआमला में फ़ौरी मुदाख़िलत करते हुए इस तरह की कोताहियों को दूर करने के इक़दामात किए जाएं और अक़लीयतों को तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी को यक़ीनी बनाया जाय ।।

TOPPOPULARRECENT