Thursday , November 23 2017
Home / Hyderabad News / अक़लीयतों में आटो की फ़राहमी बैंकर्स नुमाइंदों के साथ इजलास

अक़लीयतों में आटो की फ़राहमी बैंकर्स नुमाइंदों के साथ इजलास

हैदराबाद और रंगा रेड्डी में ग़रीब अक़लीयतों को आटो रिक्शा फ़राहमी से मुताल्लिक़ स्कीम में बैंकर्स का तआवुन हासिल करने आज मुख़्तलिफ़ बैंकों के नुमाइंदों के साथ इजलास मुनाक़िद किया गया।

इजलास में बैंकों को मश्वरा दिया गया कि वो स्कीम की 50 फ़ीसद रक़म जो बतौर क़र्ज़ मंज़ूर की जाएगी उस का शरह सूद 12 फ़ीसद के बजाय 10.5 फ़ीसद मुक़र्रर करें क्योंकि ये ग़रीब अक़लीयतों से मुताल्लिक़ स्कीम है।

तेलंगाना के लीड बैंक और दीगर बैंकों के नुमाइंदों ने इस सिलसिले में बहुत जल्द जवाब देने का त्यक़्क़ुन दिया है। अक़लीयती फाइनेंस कारपोरेशन की जानिब से अमल की जाने वाली इस स्कीम के अहल अफ़राद का इंतिख़ाब और बैंकों से क़र्ज़ की मंज़ूरी का अमल 8 नवंबर तक मुकम्मल कर लेने का फ़ैसला किया गया है ताकि 11 नवंबर को यौमे अक़लीयती बहबूद के मौक़ा पर आटो रिक्शा जारी किए जा सकें।

मैनेजिंग डायरैक्टर अक़लीयती फाइनेंस कारपोरेशन बी शफ़ी उल्लाह ने बताया कि यौमे अक़लीयती बहबूद से क़ब्ल स्कीम पर अमल आवरी को क़तईयत दे दी जाएगी और कारपोरेशन हक़ीक़ी मुस्तहक़्क़ीन को शफ़्फ़ाफ़ अंदाज़ में फ़ायदा पहुंचाने की कोशिश करेगा। उन्होंने वाज़ेह कर दिया कि उम्मीदवारों के इंतिख़ाब के सिलसिला में कोई सिफ़ारिश या पैरवी नहीं चलेगी।

TOPPOPULARRECENT