अक़ल्लीयती फाइनेंस कारपोरेशन में ग़बन(धोखाधड़ी) की मुज़म्मत

अक़ल्लीयती फाइनेंस कारपोरेशन में ग़बन(धोखाधड़ी) की मुज़म्मत
कांग्रेस के रुकन राज्य सभा एम ए ख़ान ने माइनारीटी फाइनेंस कारपोरेशन में तक़रीबन 56 करोड़ रुपये के ग़बन(धोखाधड़ी) की सख़्त मुज़म्मत करते हुए ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई और एस्क़ाम की रक़म वसूल होने तक स्कालर शिपस की इजराई म

कांग्रेस के रुकन राज्य सभा एम ए ख़ान ने माइनारीटी फाइनेंस कारपोरेशन में तक़रीबन 56 करोड़ रुपये के ग़बन(धोखाधड़ी) की सख़्त मुज़म्मत करते हुए ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई और एस्क़ाम की रक़म वसूल होने तक स्कालर शिपस की इजराई में अक़ल्लीयती मालीयाती कारपोरेशन के साथ मुकम्मल तआवुन (मदद)का रियास्ती हुकूमत से मुतालिबा किया।

मिस्टर एम ए ख़ान ने कहा कि अक़ल्लीयती इदारा में ये शायद अब तक का सब से बड़ा स्क़ाम है, जिस की गहराई से तहक़ीक़ात करते हुए स्क़ाम में मुलव्विस(शामिल) अफ़राद को बेला लेहाज़ मज़हब और ओहदा मंज़रे आम पर लाने की ज़रूरत है।

ग़रीब तलबा के स्कालर शपस की रक़म ग़बन(धोखाधड़ी) करने वालों को हरगिज़ माफ़ नहीं करना चाहीए। उन्हों ने प्रिंसिपल सेक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद दाना कुशव को मश्वरा दिया कि

वो अक़ल्लीयती मालीयाती कारपोरेशन के बशमोल दीगर(दूसरे) अक़ल्लीयती इदारों का हंगामी इजलास तलब करते हुए इन डिपार्टमैंट्स में होने वाली कोताहियों का जायज़ा लें और ज़िम्मेदारीयों से राह फ़रार इख़तियार करने वालों के ख़िलाफ़ दफ़्तरी कार्रवाई करें।

Top Stories