Saturday , February 24 2018

अक़्दे सानी रिश्तों के लिए 27 जनवरी को दूबदू प्रोग्राम

हैदराबाद १६ जनवरी : माईनार्टीज़ डेवलपमंट फ़ोर्म और इदारा सियासत के ज़ेर-ए-एहतिमाम अक़्दे सानी के रिश्ते बरसर मौक़ा तै करने इतवार 27 जनवरी एक बजे दिन से पाँच साअत शाम तक दूबदू मुलाक़ात प्रोग्राम बमुक़ाम महबूब हुसैन जिगर हाल अहाता स

हैदराबाद १६ जनवरी : माईनार्टीज़ डेवलपमंट फ़ोर्म और इदारा सियासत के ज़ेर-ए-एहतिमाम अक़्दे सानी के रिश्ते बरसर मौक़ा तै करने इतवार 27 जनवरी एक बजे दिन से पाँच साअत शाम तक दूबदू मुलाक़ात प्रोग्राम बमुक़ाम महबूब हुसैन जिगर हाल अहाता सियासत मुक़र्रर है । इस मौक़ा पर ऐसे मुस्लिम लड़कों और लड़कीयों की शादियां तए की जाएंगी जिन का बाअज़ नागुज़ीर वजूहात की बना पर तलाक़ या खुला हुआ हो या किसी और वजह की बना पर वो दुबारा शादी के ख़ाहां(चाहने वाला) हैं ।

जनाब आबिद सिद्दीक़ी सदर इस्लाह मुआशरा कमेटी यम डी यफ़ के बमूजब वालदैन और सरपरस्तों से ख़ाहिश की जाती है कि वो अपने लड़कों और लड़कीयों के फ़ोटोज़ और बायो डाटा के साथ दफ़्तर यम डी यफ़ अहाता रोज़नामा सियासत पर रजिस्ट्रेशन करवा लें । रजिस्ट्रेशन के लिए कोई फ़ीस नहीं ली जाएगी ।

जो लोग पहले रजिस्ट्रेशन करवा चुके हैं वो भी नए रजिस्ट्रेशन करवा कर कार्ड हासिल करलीं । इस सिलसिला में वसीअ तर इंतिज़ामात किए जा रहे हैं । माज़ी की तल्ख़ियों को फ़रामोश कर के अपनी नई ज़िंदगी के आग़ाज़ के लिए इस सुनहरी मौक़ा से फ़ायदा उठाएं । मज़ीद तफ़सीलात के लिए जनाब एम ए क़दीर सैक्रेटरी से 9394801526 पर राब्ता किया जा सकता है ।

जनाब ऐम ऐम यूसुफ़ सदर एम डी एफ़ , जनाब इक़बाल अहमद ख़ां , डाक्टर रिहाना सुलताना , डाक्टर यस ए मजीद , डाक्टर अय्यूब हैदरी और एम डी एफ़ के अरकान ने वालदैन और सरपरस्तों से अपील की कि वो इस ख़ुसूसी दो बद्दू मुलाक़ात प्रोग्राम से इस्तिफ़ादा करें ।

TOPPOPULARRECENT