Saturday , September 22 2018

अखिलेश यादव को कांग्रेस, बी जे पी-ओ-दीगर की मुबारकबाद

कांग्रेस और बी जे पी ने आज अखिलेश यादव को उत्तर प्रदेश में चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा पर फ़ाइज़ करने का ख़ौरमक़दम किया और उम्मीद ज़ाहिर की कि वो अपने इंतेख़ाबी वादों की तकमील करते हुए माज़ी से सबक़ सीखेंगे।

कांग्रेस और बी जे पी ने आज अखिलेश यादव को उत्तर प्रदेश में चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा पर फ़ाइज़ करने का ख़ौरमक़दम किया और उम्मीद ज़ाहिर की कि वो अपने इंतेख़ाबी वादों की तकमील करते हुए माज़ी से सबक़ सीखेंगे।

मैं अखिलेश यादव को यू पी के नए चीफ़ मिनिस्टर बनने पर मुबारकबाद देता हूँ। उन्हें चीफ़ मिनिस्टर बनने के लिए (अवामी) ख़त-ए-एतिमाद हासिल हुआ है और मुझे उम्मीद है जो कुछ वायदा उन्हों और उन की पार्टी ने किया, इस पर अमल आवरी होगी और वो माज़ी से सबक़ सीखेंगे, कांग्रेस तर्जुमान राशिद अलवी ने दिल्ली में ये बात कही।

अलवी के माज़ी से सबक़ सीखने से मुताल्लिक़ रिमार्कस ज़ाहिर तौर पर यू पी में एस पी की अपनी गुज़श्ता मीयाद के दौरान हुक्मरानी का हवाला है, जिसे नाक़िदीन ने गुंडा राज क़रार दिया था। 6 मार्च को इंतेख़ाबी नताइज के ऐलान के बाद से यू पी में तशद्दुद के चंद वाक़्यात पेश आये हैं जिनमें मुबय्यना तौर पर एस पी हामी मुलव्वस हैं। एस पी सरबराह और अखिलेश के वालिद मुलायम सिंह यादव ने कल कहा था, ला ऐंड आर्डर सूरत-ए-हाल बेहतर बनाई जाएगी।

अगर कोई भी गुंडा गर्दी में मुलव्वस पाया जाय, चाहे वो कोई एस पी वर्कर हो, उसे सख़्त सज़ा दी जाएगी। अखिलेश को मुबारकबाद देते हुए यू पी सी एल पी लीडर प्रमोद तीवारी ने कहा कि उन्हें उम्मीद है नौजवान सी एम को इस रियासत की तरक़्क़ी के लिए अपने हामीयों से सही मश्वरा हासिल होगा।

बी जे पी ने भी अखिलेश को मुबारकबाद पेश की और उम्मीद ज़ाहिर की कि वो अपने इंतेख़ाबी वादों की तक़्मील करेंगे। पार्टी तर्जुमान विजय पाठक ने लखनऊ में कहा कि बी जे पी को उम्मीद है कि अखिलेश बेहतर नज़म-ओ-नसक़ फ़राहम करेंगे और मुख़्तलिफ़ मसाइल जैसे करप्शन से ठोस अंदाज़ में निमटेंगे और अवाम की तवक़्क़ुआत पर खरे उतरेंगे जिन्होंने एस पी को ख़त एतेमाद दिया है।

राज्य सभा के अपोज़ीशन लीडर अरूण जेटली ने भी अखिलेश से अच्छी तवक़्क़ुआत वाबस्ता कीं। जे डी (यू) लीडर और चीफ़ मिनिस्टर बिहार नतीश कुमार ने भी अखिलेश को मुबारकबाद दी और कहा, मैं उम्मीद करता हूँ वो अपनी बेहतरीन सुई करते हुए इस एतेमाद पर खरे उतरेंगे जो रियास्ती अवाम ने ज़ाहिर किया है।

चीफ़ मिनिस्टर जम्मू-ओ-कश्मीर उमर अबदुल्लाह के इलावा मर्कज़ी वज़ीर सिरी प्रकाश जयसवाल ने भी अखिलेश को मुबारकबाद पेश की।

TOPPOPULARRECENT