Sunday , September 23 2018

अगस्त को तेलंगाना में तेलंगाना छोड़ दो एहतिजाज

हैदराबाद।०२ अगस्त:(सियासत न्यूज़)। तलंगाना पर जा फ्रंट के मुजव्वज़ा प्रोग्राम कोईट तेलंगाना के मुताल्लिक़ अवाम में शऊर बेदारी मुहिम आग़ाज़ के लिए टी पी एफ़ क़ाइदीन ने यादगार-ए-शहदां(गुण पार्क) पर कोईट तेलंगाना मूमैंट पोस्टर्स औ

हैदराबाद।०२ अगस्त:(सियासत न्यूज़)। तलंगाना पर जा फ्रंट के मुजव्वज़ा प्रोग्राम कोईट तेलंगाना के मुताल्लिक़ अवाम में शऊर बेदारी मुहिम आग़ाज़ के लिए टी पी एफ़ क़ाइदीन ने यादगार-ए-शहदां(गुण पार्क) पर कोईट तेलंगाना मूमैंट पोस्टर्स और बयानर की इजराई अंजाम दी ।

नायब सदर-ओ-स्टेट क्वार डैंटर तेलंगाना पर जा फ्रंट ऐम वेद ए कुमार के इलावा जनरल सैक्रेटरी एन कृष्णा देवेन्द्रा और सैंकड़ों तेलंगाना हामी भी इस मौक़ा पर मौजूद थी। टी पी एफ़ क़ाइदीन ने तेलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा करने के अज़म से ऐलान करदा कोईट तलंगाना मूमैंट के मुताल्लिक़ अपने ख़्यालात का इज़हार करते हुए कहा कि मुत्तहदा रियासत के क़ियाम से लेकर अबतक जारी आनधराई हुकमरानों की ज़्यादतियों का ख़ातमा कोईट तलंगाना मूमैंट का ऐन मक़सद है टी पी एफ़ क़ाइदीन के मुताबिक़ यक्मता 8 अगस्त तेलंगाना के तमाम अज़ला में मूमैंट के मुताल्लिक़ शऊर बेदारी मुहिम चलाई जाएगी

और 9 अगस्त को आनधराई हुकमरानों और सरमाया दारों से तलंगाना छोड़ दो का मुतालिबा करते हुए तलंगाना के तमाम डिस्ट्रिक्ट हैड क्वार्टर्स पर ज़बरदस्त एहितजाजी मुज़ाहरा पेश किया जाएगा।

तलंगाना पर जा फ्रंट क़ाइदीन के बमूजब हैदराबाद डिस्ट्रिक्ट कुलैक्टर दफ़्तर पर भी तलंगाना पर जा फ्रंट की जानिब से 9 अगस्त को एक एहितजाजी धरना मुनज़्ज़म किया जाएगा जिस का मक़सद आनधराई हुकमरानों और सरमाया दारों से तेलंगाना छोड़ देने कर अपने अपने ख़तों में हुक्मरानी और मान मानी करने का मुतालिबा है।

TOPPOPULARRECENT