Wednesday , September 19 2018

अग्नी V मीज़ाईल का कल तजुर्बा मुम्किन

हिंदूस्तान के अंदरून-ए-मुल्क तैयार कर्दा न्यूक्लीयर सलाहीयतों के हामिल अग्नी V ब्लास्टिक मीज़ाईल का चहारशंबा को बालासोर से तजुर्बा किया जा सकता है । 5,000 कीलोमीटर तक वार की सलाहीयत रखने वाले इस मीज़ाईल की तजुर्बाती परवाज़ की तमाम तैय

हिंदूस्तान के अंदरून-ए-मुल्क तैयार कर्दा न्यूक्लीयर सलाहीयतों के हामिल अग्नी V ब्लास्टिक मीज़ाईल का चहारशंबा को बालासोर से तजुर्बा किया जा सकता है । 5,000 कीलोमीटर तक वार की सलाहीयत रखने वाले इस मीज़ाईल की तजुर्बाती परवाज़ की तमाम तैयारीयां मुकम्मल कर ली गई हैं।

टेस्ट रेंज के एक सीनीयर साईनसदां ने बताया कि अगर तमाम तैयारीयां शैड्यूल के मुताबिक़ मुकम्मल होती हैं तो इम्कान है कि ये तजुर्बा चहारशंबा को किया जा सकता है । इम्कान है कि ये तजुर्बा लॉन्च पैड 4 से किया जाएगा जिस की तैयारीयों को क़तईयत दी जा चुकी है ।

ये मीज़ाईल हिंदूस्तानी टेक्नालोजी से तैयार किया गया है और इंतिहाई असरी सलाहीयतों का हामिल है । ये न्यूक्लीयर सलाहीयतें भी रखता है । कहा गया है कि इस मीज़ाईल को असरी रडार से भी मुसल्लह रखा गया है । इसे कई दूसरे आलात से भी लैस किया जा चुका है ।

चूँकि ये तैयारी की तजुर्बाती परवाज़ है इस लिए मीज़ाईल के तमाम पहलूओं का खासतौर पर तजुर्बाती परवाज़ में ख़्याल रखा गया है ।

TOPPOPULARRECENT