Saturday , December 16 2017

अचूता नंदन के ख़िलाफ़ नाज़ेबा रिमार्क केरला असैंबली में हंगामा

त्रिवंत्पुरम 29 अक्टूबर ( पी टी आई ) केराला में वज़ीर जंगलात मिस्टर के बी गणेश कुमार की जानिब से सी पी ऐम के सीनीयर रहनुमा मिस्टर वे ऐसअ अचूता नंदन के ख़िलाफ़ नाज़ेबा रिमार्कस के ख़िलाफ़ सी पी ऐम अरकान असैंबली ने आज ऐवान में ज़बरदस्त हंगामा

त्रिवंत्पुरम 29 अक्टूबर ( पी टी आई ) केराला में वज़ीर जंगलात मिस्टर के बी गणेश कुमार की जानिब से सी पी ऐम के सीनीयर रहनुमा मिस्टर वे ऐसअ अचूता नंदन के ख़िलाफ़ नाज़ेबा रिमार्कस के ख़िलाफ़ सी पी ऐम अरकान असैंबली ने आज ऐवान में ज़बरदस्त हंगामा किया और ऐवान की कार्रवाई को दिन भर के लिए मुल्तवी करने पर मजबूर कर दिया ।

हालाँकि चीफ़ मिनिस्टर ओमन चंडी और ख़ुद वज़ीर जंगलात ने इन रिमार्कस पर अफ़सोस का इज़हार किया था । जैसे ही ऐवान की कार्रवाई का आग़ाज़ हुआ था ओमन चंडी ने इस मसला पर अफ़सोस का इज़हार किया जबकि मिस्टर गणेश कुमार ने भी मिस्टर चंडी के ख़िलाफ़ एक प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान बाअज़ रिमार्कस पर अफ़सोस का इज़हार किया और उन्हों ने वाज़िह किया कि ये इत्तिफ़ाक़ी रिमार्कस थे जो ज़बान से फिसल गए वर्ना इन का इरादा मिस्टर अचोताननद की हतक करना नहीं था ।

जैसे ही ऐवान की कार्रवाई शुरू हुई बाएं बाज़ू महाज़ के अरकान ऐवान में हंगामा करने लगे और उन का मुतालिबा था कि मिस्टर कुमार को काबीना से अलैहदा करदिया जाय जिन्हों ने कल रात एक जलसा में क़ाइद अप्पोज़ीशन के ख़िलाफ़ इंतिहाई ग़ैर शाइस्ता रिमार्कस किए हैं। अप्पोज़ीशन के जज़बात को कम करने की कोशिश करते हुए चीफ़ मिनिस्टर उठ खड़े हुए और कहा कि वज़ीर मौसूफ़ के रिमार्कस पर वो रियास्ती हुकूमत की जानिब से इज़हार-ए-अफ़सोस करते हैं।

ताहम अप्पोज़ीशन के अरकान इस पर मुतमइन नहीं हुए और कई अरकान अपनी नशिस्तों से उठ खड़े हुए और नारे लगाने लगे । इन का मुतालिबा था कि मिस्टर कुमार ने इंतिहाई नाज़ेबा रिमार्कस किए हैं इस लिए उन्हें काबीना से ख़ारिज कर दिया जाना चाहीए । ऐवान में हंगामा आराई को देखते हुए स्पीकर मिस्टर जी कारतीकयान ने ऐवान की कार्रवाई को दिन भर केलिए मुल्तवी करदिया ।

इस इलतिवा के फ़ौरी बाद एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मिस्टर गणेश कुमार ने कहा कि उन्हें ख़ुद अभी मिस्टर अचोताननदन के ख़िलाफ़ अपने रिमार्कस पर अफ़सोस है ।

उन्होंने जो कुछ भी रिमार्कस किए हैं वो उन्हें नहीं करना चाहीए था ।

TOPPOPULARRECENT