Saturday , November 18 2017
Home / Hyderabad News / अजमेर में हैदराबादी रुबात के लिए तैयारीयां शुरू

अजमेर में हैदराबादी रुबात के लिए तैयारीयां शुरू

अजमेर में हैदराबादी रुबात की तामीर के लिए तेलंगाना हुकूमत ने राजिस्थान हुकूमत से अराज़ी अलॉट करने की दरख़ास्त का फ़ैसला किया है।

अजमेर में हैदराबादी रुबात की तामीर के लिए तेलंगाना हुकूमत ने राजिस्थान हुकूमत से अराज़ी अलॉट करने की दरख़ास्त का फ़ैसला किया है।

बहुत जल्द चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ की तरफ से चीफ़ मिनिस्टर राजिस्थान के नाम मकतूब रवाना किया जाएगा जिस में एक ता दो एकऱ् अराज़ी दरगाह शरीफ़ के क़ुरब-ओ-ज्वार में अलॉट करने की दरख़ास्त की जाएगी ताके इस पर तेलंगाना के ज़ाइरीन के लिए रुबात तामीर की जा सके।

सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद जनाब सय्यद उम्र जलील ने चीफ़ मिनिस्टर के मकतूब और दुसरे ज़रूरी कार्यवाईयों के सिलसिले में तैयारीयों का आग़ाज़ कर दिया है। उन्होंने ओहदेदारों के साथ मुशावरत के बाद चीफ़ मिनिस्टर के मकतूब को क़तईयत दी जिसे चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर रवाना किया जाएगा। चन्द्रशेखर राव ने तेलंगाना रियासत के क़ियाम की मिन्नत पूरी होने की मुसर्रत में 5 करोड़ रुपये से हैदराबादी रुबात की तामीर का फ़ैसला किया। इस के अलावा चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से एक क़ीमती ग़लाफ़ तैयार किया जा रहा है जिस की मालियत तक़रीबन ढाई लाख होगी। इस गिलाफ़ के अलावा ढाई लाख रुपये दरगाह शरीफ़ को बतौर नज़राना पेश किए जाऐंगे। सय्यद उम्र जलील ने अराज़ी के अलाटमेंट के मसले पर राजिस्थान के स्पेशल चीफ़ सेक्रेटरी से फ़ोन पर बातचीत की और तेलंगाना हुकूमत के फ़ैसले से वाक़िफ़ किराया।

स्पेशल चीफ़ सेक्रेटरी राजिस्थान ने चीफ़ मिनिस्टर के नाम मकतूब रवाना करने की ख़ाहिश की। उम्र जलील ने अजमेर शरीफ़ के दीवान से भी फ़ोन पर बातचीत की। उन्होंने बताया कि दरगाह शरीफ़ के क़रीबी इलाके में अराज़ी के अलाटमेंट की दरख़ास्त की जाएगी और अराज़ी के अलाटमेंट के बाद रुबात का डेज़ आईन तैयार किया जाएगा और तेलंगाना हुकूमत के माहिरीन की टीम की निगरानी में तामीरी काम मुकम्मिल किया जाएगा।

रुबात में तेलंगाना के ज़ाइरीन को मुफ़्त क़ियाम या फिर मामूली फ़ीस लेने के बारे में क़तई फ़ैसला चीफ़ मिनिस्टर करेंगे। हुकूमत रुबात में ओहदेदारों और मुलाज़िमीन की ताय्युनाती का भी जायज़ा ले रही है।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना महमूद अली ने भी अजमेर शरीफ़ में कई बार चीफ़ मिनिस्टर और अपनी तरफ से चादर गुल और गिलाफ़ पेश किया था। बताया जाता हैके तरफ महमूद अली अराज़ी के अलाटमेंट के सिलसिले में ज़रूरत पड़ने पर राजिस्थान का दौरा करेंगे।

TOPPOPULARRECENT