Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / अज़ीमतर हैदराबाद में बलदी सहूलतों की सूरते हाल अबतर

अज़ीमतर हैदराबाद में बलदी सहूलतों की सूरते हाल अबतर

हैदराबाद 01 अगस्त: शहर की तरक़्क़ी और सफ़ाई में आला मुक़ाम हासिल करने के दावेदार ग्रेटर हैदराबाद मुसिंपल कारपोरेशन की कारकर्दगी शहरीयों को मशकूक साबित होने लगी है। और मुक़ामी नुमाइंदों पर मसाइल से लापरवाही बरतने का शहरी इल्ज़ाम लगा रहे हैं । शहर को मिसाली बनाने और आलमी मयार का शहर बनाने की कोशिश में बुलंद बाँग दावा करने वाले रियासती वज़ीर केटीआर को चाहीए कि वो ज़मीनी हक़ीक़त से आगही हासिल करलीं कि शहरी किस तरह की ज़िंदगी गुज़ारने पर मजबूर हैं। और किस तरह की सहूलयात के मुंतज़िर हैं।

आलमी मयार तो दूर क़दीम मयार को बहाल कर दिया जाये तो शहरी इसी में आफ़ियत तसव्वुर करलींगे। शहरी बलदी इक़दामात को सिर्फ पाश इलाक़ों तक ही तसव्वुर करने पर मजबूर हैं चूँकि शहर के पाश इलाक़ों बंजारा हिलस से मुत्तसिल इलाके फर्स्ट लांसर के नाले में कचरे के अंबार पाया जाते है। और इस नाले पर किसी की नज़र नहीं पड़ती जिसके सबब गंदगी में इज़ाफ़ा और ताफ़्फ़ुन फैल रहा है। कचरे की निकासी के निज़ाम और घर-घर कचरा हासिल करने की इक़दाम को मिसाली तसव्वुर करने वाले वज़ीर केटीआर को चाहीए कि वो एसे हालात से वाक़फ़ीयत हासिल करे।

एक अरसा से नाले की सफ़ाई नहीं हो पाई है जो हुकूमत को बुलंद बाँग दाओं की हक़ीक़त को खोल कर रख देने वाली एक मिसाल है। इस तरह इलाकेजात ज़ेबाबाग़ नामपल्ली स्टेशन रोड इलाक़ा टोलीचौकी का नया फ़्लाई और निज़ाम कॉलोनी और अलहसनात कॉलोनी अवाम की मुश्किलात बालरीडीनगर नीराजा कॉलोनी नदीम कॉलोनी मुहम्मदी लाईन ज़हरानगर बाज़ार घाट नामपल्ली मह्दीपटनम मुरादनगर तक़रीबन इलाक़ों में ताहम पुराने शहर के इलाक़ों का आइन्दा ज़िक्र किया जाएगा।

एसे इलाक़ों में अवाम बरसात के बाद कचरे की अदम निकासी से पैदा शूदा गंदगी पर ख़ौफ़-ज़दा हैं और वबाई अमराज़ के फूट पड़ने के अवाम में ख़दशात पाए जाते हैं। शहरी वादों के बजाये इक़दामात पर यक़ीन रखते हैं और एसा हुकूमत की हर पालिसी को इन दावओं के बाद शहरी यक़ीन करने के मौकुफ़ में नहीं हैं।

TOPPOPULARRECENT