Wednesday , September 26 2018

अजीत सिंह नए वज़ीर शहरी हवाबाज़ी ?

नई दिल्ली, १३ दिसम्बर: ( पी टी आई ) लोक सभा में पाँच अरकान रखने वाली राष्ट्रीय लोक दल के यू पी ए हुकूमत में रस्मी तौर पर शामिल हो जाने के फ़ैसले के बाद पार्टी सरबराह मिस्टर अजीत सिंह को मर्कज़ में नया वज़ीर शहरी हवाबाज़ी बनाया जा सकता है

नई दिल्ली, १३ दिसम्बर: ( पी टी आई ) लोक सभा में पाँच अरकान रखने वाली राष्ट्रीय लोक दल के यू पी ए हुकूमत में रस्मी तौर पर शामिल हो जाने के फ़ैसले के बाद पार्टी सरबराह मिस्टर अजीत सिंह को मर्कज़ में नया वज़ीर शहरी हवाबाज़ी बनाया जा सकता है ।

ज़राए ने बताया कि मिस्टर अजीत सिंह को 15 दिसम्बर को का बीनी वज़ीर का हलफ़ दिलाया जा सकता है जिस के बाद वज़ीर-ए-आज़म रूस के दौरा पर रवाना हो जाएंगे । इस के इलावा वज़ीर-ए-आज़म की वापसी पर 18 अक्टूबर को हलफ़ बर्दारी की उम्मीद भी ज़ाहिर की जा रही है ।

अजीत सिंह नर सिम्हा राव् की ज़ेर क़ियादत कांग्रेस हुकूमत में भी वज़ीर थे और इस वक़्त उन के पास तग़ज़िया का क़लमदान था । वो वे पी सिंह हुकूमत में वज़ीर-ए-सनअत रह चुके हैं जबकि बी जे पी ज़ेर क़ियादत एन डी ए हुकूमत में वज़ीर-ए-ज़राअत की हैसियत से ख़िदमात अंजाम दे चुके हैं।

राष्ट्रीय लोक दल बरसर-ए-इक्तदार इत्तिहाद में शामिल होगई है और यू पी ए की तादाद ऐवान में 272 से बढ़ कर 277 हो गई है ।

कांग्रेस जनरल सैक्रेटरी मिस्टर डग वजए सिंह ने बताया कि अजीत सिंह ने यू पी ए की सदर नशीन सोनीया गांधी को एक मकतूब हवाला किया है जिस में कहा गया है कि राष्ट्रीय लोक दल यू पी ए इत्तिहाद में शामिल होना चाहता है और सोनीया गांधी ने इस की मंज़ूरी दे दी है ।

अजीत सिंह ने आज वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह से भी मुलाक़ात की जिस के बाद ये क़ियास आराईयां मज़ीद बढ़ गईं कि उन्हें फ़ौरी तौर पर मर्कज़ी काबीना में शामिल किया जा रहा है । उत्तरप्रदेश में कांग्रेस उमूर के निगरान मिस्टर दिग विजए सिंह ने कहा कि समाजवादी पार्टी के लीडर-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर मिस्टर रशीद मसऊद ने भी कांग्रेस में शमूलीयत इख़तियार करली है जिस के नतीजा में पार्टी को मुस्लमान वोट हासिल करने में मदद मिलेगी ।

मिस्टर मसऊद ने कहा कि चूँकि फ़िर्कावाराना ताक़तें करप्शन का मसला उठाते हुए इस्तिहकाम हासिल करना चाहती हैं इस लिए उन्हों ने कांग्रेस में शमूलीयत का फ़ैसला किया है । उत्तरप्रदेश की 403 असेमब्ली नशिस्तों में आर एलडी 45 पर मुक़ाबला करेगी ।

TOPPOPULARRECENT