अडवानी बम धमाका साज़िश केस के मुल्ज़िम की दरख़ास्त

अडवानी बम धमाका साज़िश केस के मुल्ज़िम की दरख़ास्त
मदूराई २५ दिसम्बर:(पी टी आई) बी जे पी लीडर एल के अडवानी की यात्रा के दौरान एक बम नसब करने के केस में मुल्ज़िम क़रार दिए गए शख़्स ने मद्रास हाइकोर्ट की बंच में दरख़ास्त दाख़िल की है। इस ने अदालत से दरख़ास्त की है कि वो इस मुआमला की सी बी आ

मदूराई २५ दिसम्बर:(पी टी आई) बी जे पी लीडर एल के अडवानी की यात्रा के दौरान एक बम नसब करने के केस में मुल्ज़िम क़रार दिए गए शख़्स ने मद्रास हाइकोर्ट की बंच में दरख़ास्त दाख़िल की है। इस ने अदालत से दरख़ास्त की है कि वो इस मुआमला की सी बी आई तहक़ीक़ात कराई।

उसे केस में क़सदन फांसा गया है। जय हिंद पोरम के हकीम ने अदालत में दरख़ास्त दाख़िल करते हुए अंदेशा ज़ाहिर किया कि पुलिस मावराए अदलिया कार्रवाई करते हुए बाज़ अफ़राद को फांस सकती है ताकि तहक़ीक़ात में अपनी मुबय्यना नाकामी की पर्दापोशी कर सके।

मुद्दो रुई ज़िला के तेरो मंगलम के क़रीब उलमा पट्टी गांव में एक पल के नीचे पाइप बम नसब किया गया था। 8 अक्तूबर को मिस्टर अडवानी अपनी जन चेतना यात्रा के दौरान इस रास्ते से गुज़रने वाले थे । इस पाइप बम को नसब करने के सिलसिले में गिरफ़्तार शूदा बहुत से मुल्ज़िमों में से एक मुल्ज़िम और बुनियाद परस्त 32 साला ऐम हकीम ने कहा कि उसे इस केस के सिलसिले में 8नवंबर को पूछताछ केलिए तामिल नाडू क्राईम ब्रांच सी आई डी पुलिस की ख़ुसूसी सुराग़ रसां टीम ने गिरफ़्तार किया था।

Top Stories