Tuesday , December 12 2017

अतीक़ अहमद की ख़ुदकुशी पर इज़हार तास्सुफ़ , मौलाना तारिक़ कादरी का बयान‌

हैदराबाद । ‍२२ फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : पुराने शहर के साकन मॊहम्मद अतीक़ अहमद की ख़ुदकुशी पर तास्सुफ़ का इज़हार करते हुए जनरल सैक्रेटरी सूफ़ी एकेडेमी-ओ-साबिक़ा रुकन रियास्ती अक़ल्लीयती कमीशन मौलाना सय्यद तारिक़ कादरी ने कहा कि

हैदराबाद । ‍२२ फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : पुराने शहर के साकन मॊहम्मद अतीक़ अहमद की ख़ुदकुशी पर तास्सुफ़ का इज़हार करते हुए जनरल सैक्रेटरी सूफ़ी एकेडेमी-ओ-साबिक़ा रुकन रियास्ती अक़ल्लीयती कमीशन मौलाना सय्यद तारिक़ कादरी ने कहा कि मरहूम अतीक़ अहमद से जेब से मिले नोट में जो वजूहात ब्यान की गई हैं इन को मंत्र आम पर लाना और अतीक़ अहमद की मौत के ज़िम्मा दारान को कैफ़र-ए-किरदार तक पहुंचाना हुकूमत का काम है ।

उन्हों ने कहा कि पुराने शहर में दिन बह दिन माफ़िया अनासिर फ़रोग़ पा रहे हैं । शरीफ़ और मेहनत कश शहरीयों की ज़िंदगी अजीर्ण बनती जा रही है । पुराने शहर में मुस्लमानों के हाथों मसाजिद की मसमारी , सोदी कारोबार के ज़रीया ग़रीब अवाम को हिरासाँ करना और इस पर सितम ज़रीफ़ी पुलिस की ज़्यादतियों का सिलसिला एक आम बात बन चुका है मगर मुंतख़ब अवामी नुमाइंदों की मौजूदगी में इस किस्म के वाक़ियात में दिन बह दिन इज़ाफ़ा अफ़सोसनाक है । उन्हों ने बलदिया ग्रेटर हैदराबाद में हुए 18 करोड़ के ग़बन जिस का इन्किशाफ़ महिकमा ऐन्टीन कर्प्श्न‌ ब्यूरो के हालिया धाॶं से हुआ है मैं मुलव्वस कार्पॊरॆट्र्स् , गत्तादार और बलदिया के आला ओहदेदारों पर शिकंजा किसने के बजाय पुलिस और इंतिज़ामीया की जानिब से मज़लूमऔर बेक़सूर शहरीयों को हिरासाँ किए जाने पर सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया है उन्हों ने साबिक़ा एम पी पी मधु पर हुए जान लेवा हमला की भी मुज़म्मत की ।

TOPPOPULARRECENT