Monday , December 18 2017

अदनान और सफ़ी उद्दीन के बाद एक और नौजवान अबरार गिरफ़्तार

हैदराबाद 01 मार्च: दिलसुखनगर में हुए जुड़वां बम धमाकों के बाद पुलिस ने मुस्लिम नौजवानों की गिरफ्तारियों का सिलसिला शुरू करदिया है । पिछ्ले रोज़ सइदाबाद से एक नौजवान अदनान और बंजारा हिलज़ से बाबानगर के साकन सफ़ी उद्दीन को मुबयना तौर प

हैदराबाद 01 मार्च: दिलसुखनगर में हुए जुड़वां बम धमाकों के बाद पुलिस ने मुस्लिम नौजवानों की गिरफ्तारियों का सिलसिला शुरू करदिया है । पिछ्ले रोज़ सइदाबाद से एक नौजवान अदनान और बंजारा हिलज़ से बाबानगर के साकन सफ़ी उद्दीन को मुबयना तौर पर हिरासत में लेने के बाद पुलिस ने आज रात अकबरबाग़ से ताल्लुक़ रखने वाले एक नौजवान को दबीरपूरा इलाके से गिरफ़्तार करलिया है । पुलीस की तरफ से इन गिरफ्तारियों पर मुस्लिम हलक़ों में ख़ौफ़-ओ-हिरास का माहौल पैदा होगया है ।

इस ख़ौफ़ में इज़ाफे की वजह ये बिन रही है कि नौजवानों को हिरासत में लेने के बावजूद पुलिस उस की तौसीक़ करने से गुरेज़ कर रही है जिस से ये शुबहात तक़वियत पा रहे हैं कि आया उन्हें अज़ियतें देने का सिलसिला तो शुरू नहीं होगया है ? । ज़राए के मुताबिक़ पिछ्ले रोज़ गिरफ़्तार अमीन कॉलोनी के साकन अदनान की ताहाल पुलिस ने तौसीक़ नहीं की है और आज रात तक़रीबा 9 बजे के आस पास मुहम्मद अबरार हुसैन को गिरफ़्तार करलिया है जिन की उम्र 34 साल बताई गई है ।

पुलिस के ख़ुसूसी सेल से ताल्लुक़ रखने वाले ओहदेदारों ने आज मौलाना इस्लाही से उन के मकान पर तवील पूछताछ की । मालूम हुआ है कि अदनान के बड़े भाई से भी पुलिस ने पूछताछ की है । अदनान के वालिद सयद हाजी ने एक फ़र्ज़ंद की गिरफ़्तारी और दूसरे से पूछताछ पर तशवीश का इज़हार किया और कहा कि इन का बेटा बेक़सूर है अगर पुलिस चाहती है कि उन से पूछताछ करे तो वो पोलीस से तआवुन करने तयार हैं।

उन्हों ने कहा कि 36 घंटे गुज़र जाने के बावजूद अदान का कोई पता नहीं मिल रहा है । उन्हों ने एक प्रेस कांफ्रेंस में कहा कि उन के लड़के की जान को ख़तरा है । उन्हों ने बताया कि वो अपने फ़र्ज़ंद की सलामती के ताल्लुक़ से फ़िक्रमंद हैं और चीफ जस्टिस के अलावा सदर नशीन इंसानी हुक़ूक़ कमीशन-ओ-कमिशनर पुलिस को टेलीग्राम रवाना किया है ।

इस दौरान मालूम हुआ है कि आज रात पुलिस ने अबरार हुसैन नामी अकबरबाग़ के एक नौजवान को गिरफ़्तार करलिया है । कहा गया है कि अबरार के सयद मक़बूल से कारोबारी ताल्लुक़ात थे जो फ़िलहाल एन आई ए के तहवील में है ।
अबरार के एक और साथी अज़मत से भी पुलिस ने उस्मानिया यूनीवर्सिटी पुलिस स्टेशन में पूछताछ की ।

TOPPOPULARRECENT