Tuesday , December 12 2017

अदम इस्तेहकाम की कोशिशों को सख़्ती से कुचल दिया जाये

नई दिल्ली कश्मीर में सरहद पार हमलों पर राहुल गांधी का रद्द-ए-अमल

नई दिल्ली

कश्मीर में सरहद पार हमलों पर राहुल गांधी का रद्द-ए-अमल

कश्मीर में दहशतगर्द हमलों में सिक्योरिटी अमला और शहरीयों की हलाकत की मुज़म्मत करते हुए कांग्रेस लीडर राहुल गांधी ने कहा कि अदम इस्तेहकाम से दो-चार करनेवाली इस तरह की कोशिश को आहनी पंजा से कुचल दिया जाये। नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने एक सहाफ़ती बयान में कहा कि फ़ौज और पुलिस फ़ोर्स के शहीदों को मेरा सलाम।

दहशत गिरदाना हमलों में हलाक शहरीयों के पसमानदगान से दिल्ली ताज़ियत का इज़हार किया है। उन्होंने बताया कि सरहद पार पाकिस्तान से अदम इस्तेहकाम की सूरत-ए-हाल पैदा करने की वक़फ़ा वक़फ़ा से कोशिश की जा रही है जिसे पूरी सख़्ती के साथ कुचल देने की ज़रूरत है।

मिस्टर राहुल गांधी ने कहा कि दहशतगरदों को कुचलने के लिए रियासती अवाम और सरकारी इदारों की कोशिश में कांग्रेस पार्टी उन के साथ है। वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के इंतेख़ाबी जलसों से ऐन क़ब्ल सरहद पार पाकिस्तान से अस्करीयत पसंदों के दहशत गिरदाना हमलों से कल वादी कश्मीर दहल गई थी।

पूरी सेक्टर में आर्मी कैंम्प पर हमला करके अस्करीयत पसंदों से सिक्योरिटी अमला के 11 अरकान बिशमोल लेफ्टेनेंट‌ कुरनूल और 2 शहरी हलाक होगए। वादी कश्मीर में सिक्योरिटी फोर्सेस के साथ बंदूकों की लड़ाई और हमलों में 11 अफ़राद बिशमोल लश्कर-ए-तयेबा का सरकरदा कमांडर और 7 अस्करीयत पसंद हलाक होगए।

ये अस्करीयत पसंद लीडर पाकिस्तान से ऐसे वक़्त घुस आए जबकि जम्मू-ओ-कश्मीर में मंगल को तशद्दुद से पाक असेम्बली इंतेख़ाबात का दूसरा मरहला मुकम्मल करलिया गया था।

TOPPOPULARRECENT