अदूनी में वोटर लिस्ट से तसावीर ग़ायब

अदूनी में वोटर लिस्ट से तसावीर ग़ायब
अदूनी में तेलुगु देशम पार्टी की तरफ से पार्टी दफ़्तर पर मुनाक़िदा प्रेस मेट से ख़िताब करते हुए गोपाल रेड्डी टाउन सेक्रेटरी ने शहर के एम आर ओ और दुसरे इलेक्शन आफ़िसरान पर ये इल्ज़ाम लाग‌या कि वो वोटर लिस्ट देने के लिए काफ़ी दुश्वारिया

अदूनी में तेलुगु देशम पार्टी की तरफ से पार्टी दफ़्तर पर मुनाक़िदा प्रेस मेट से ख़िताब करते हुए गोपाल रेड्डी टाउन सेक्रेटरी ने शहर के एम आर ओ और दुसरे इलेक्शन आफ़िसरान पर ये इल्ज़ाम लाग‌या कि वो वोटर लिस्ट देने के लिए काफ़ी दुश्वारियां खड़ी कररहे हैं।

जबकि वही वोटर लिस्ट बर सर-ए-इक़तिदार कांग्रेस पार्टी के क़ाइदीन और वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के अलावा दुसरे क़ाइदीन को मुक़र्ररा वक़्त पर दी जा रही है।

गोपाल रेड्डी ने कहा कि जब इस मसले को लेकर तेलुगु देशम क़ाइदीन ने एम आर ओ से बातचीत की तो एम आर ओ ने उन्हें वोटर लिस्ट ख़ुद पहुंचाने की बात की।

लेकिन अपना वाअदा पूरा नहीं किया। जब दुबारा इस से मुताल्लिक़ शिकायत की गई तो वोटर लिस्ट के सफ़हात प्रिंट ओट देने के बजाये सिर्फ़ सी डी दे दी। और प्रिंट ओट ख़ुद निकाल लेने की हिदायत दी।

लेकिन जब सी डी से प्रिंट ओट निकाली गई तो इस वोटर लिस्ट में वोटरों की फ़हरिस्त तो थी मगर तसावीर ग़ायब रहे। जबकि दुसरे पार्टीयों को दी गई वोटर फ़हरिस्त में तसावीर के साथ मौजूद है।

गोपाल रेड्डी ने इल्ज़ाम लाग‌या कि रेवेनो आफ़िसरान और इलेक्शन आफ़िसरान अभी से बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस पार्टी की ताईद कररही हैं।

जबकि इलेक्शन और चार पाँच महीने बाक़ी हैं। जब चुनाव क़रीब आएंगे तो उन आफ़िसरान की हालत क्या होगी। गोपाल रेड्डी ने बताया कि अदूनी शहर में लुल 192 पोलिंग बूथ हैं।

इन तमाम वोटरों की फ़हरिस्त से तसावीर ग़ायब होना ताज्जुब की बात है। इस मौके पर तेलुगु देशम पार्टी के क़ाइदीन ने अवाम से अपील की के वो अपने और अपने घर वालों के नाम वोटर फ़हरिस्त में दर्ज करवाईं। या अपने इलाक़े की वोटर लिस्ट में अपने नाम की जांच करलीं। ताकि आने वाले चुनाव में किसी किस्म की दुशवारी पेश ना आए। इस मौके पर गोपाल रेड्डी , जी सी रनगया,शेख़ शाह वली,रंगना कौंसिलर, वग़ैरा शरीक रहे।

Top Stories