Wednesday , December 13 2017

अनंतपुर में आर टी सी बस का ख़ौफ़नाक हादसा, 16 हलाक,30 ज़ख़मी

आर टी सी बस के ख़तरनाक हादसे में तक़रीबन 16 अफ़राद हलाक और 30 ज़ख़मी होगए। ये हादसा ज़िला अनंतपुर में पीनूकोंडा से तक़रीबन 15 किलोमीटर दूर पेश आया जहां बस सड़क से 60 फ़ीट नीचे गिर पड़ी। प्ले वीलगो बस जिस का रजिस्ट्रेशन नंबर AP28Z-1053 है, इस में 68मु

आर टी सी बस के ख़तरनाक हादसे में तक़रीबन 16 अफ़राद हलाक और 30 ज़ख़मी होगए। ये हादसा ज़िला अनंतपुर में पीनूकोंडा से तक़रीबन 15 किलोमीटर दूर पेश आया जहां बस सड़क से 60 फ़ीट नीचे गिर पड़ी। प्ले वीलगो बस जिस का रजिस्ट्रेशन नंबर AP28Z-1053 है, इस में 68मुसाफ़िरिन सवार थे इन में अक्सरीयत तलबा की थी जो अपने कॉलेजस जा रहे थे। ये बस मुद्दा कसेरा। पीनूकोंडा रूट पर चलाई जा रही थी कि सुबह हादसे का शिकार होगई।

इबतिदाई तहक़ीक़ात के मुताबिक़ बस ड्राईवर मुख़ालिफ़ सिम्त से आने वाले तेज़ रफ़्तार ऑटो को तंग मोड़ पर बचाने की कोशिश में क़ाबू खो बैठा जिस के नतीजे में बस 60 फ़ीट गहराई में गिर पड़ी।

सुबह के वक़्त कहर की वजह से रास्ता साफ़ दिखाई नहीं दे रहा था। मुसाफ़िरिन एक दूसरे पर गिर पड़े और ये हादसा इस क़दर शिद्दत का था कि 9 अफ़राद बरसर मौक़ा हलाक होगए जबकि माबक़ी ज़ख़मी मुख़्तलिफ़ हॉस्पिटल्स में जांबर ना होसके।

महलोकीन में बस ड्राईवर गनगपा भी शामिल है जिस की हॉस्पिटल में दौरान-ए-इलाज मौत वाक़्ये होगई। इस के अलावा एक फॉरेस्ट गार्ड भी हलाक होगया। महलोकीन की तादाद में इज़ाफे का अंदेशा है क्युंकि कई ज़ख़मी मुसाफ़िरिन की हालत तशवीशनाक बताई गई है।

हादसे की इत्तेला मिलते ही पुलिस, ज़िला ओहदेदारान, डॉक्टर्स और एम्बुलेंस की टीम के साथ पहुंच गए। बड़े पैमाने पर बचाओ और राहत कारी काम शुरू कर दिया गया। ज़ख़मीयों को फ़ौरी हिंदूपुर और बैंगलौर के हॉस्पिटल्स मुंतक़िल किया गया। हादसे के मुक़ाम पर महलोकीन के अज़ीज़-ओ-अका़रिब भी पहुंच गए थे और ग़म का माहौल छाया हुआ था। लोग अपने अज़ीज़ों की मौत पर आह-ओ-बका कररहे थे।

TOPPOPULARRECENT