Sunday , December 17 2017

अनक़रीब तीनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन का इजलास

सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य नारायना ने तेलंगाना वुज़रा की जानिब से कल मुनाक़िद शुदणी इजलास में तेलंगाना पर क़रारदाद मंज़ूर करने के मुतालिबा की तरदीद की और बहुत जल्द रियासत के तीनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन का इजलास तलब करते

सदर प्रदेश कांग्रेस बी सत्य नारायना ने तेलंगाना वुज़रा की जानिब से कल मुनाक़िद शुदणी इजलास में तेलंगाना पर क़रारदाद मंज़ूर करने के मुतालिबा की तरदीद की और बहुत जल्द रियासत के तीनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन का इजलास तलब करते हुए तेलंगाना पर राय हासिल करने का ऐलान किया। सदर प्रदेश कांग्रेस ने आज एल्बी स्टेडीयम पहुंच कर कल के इजलास की तैयारीयों का जायज़ा लिया।

इस मौक़ा पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा, रियास्ती वज़ीर लबीर डी नागेंद्र, रियास्ती वज़ीर इंडो मिनट सी राम चुन्दरिया, साबिक़ रियास्ती वज़ीर मुहम्मद अलीशब्बीर के इलावा दीगर भी मौजूद थे। सदर प्रदेश कांग्रेस ने कहा कि 16 दिसंबर को सुबह दस्ता शाम चार बजे एल्बी स्टेडीयम में कांग्रेस का रियास्ती सतह का इजलास मुनाक़िद होगा, जिस में अक़लीयती और बी सी सब प्लान के इलावा दीगर उमूर पर क़रारदादें मंज़ूरकी जाएंगी।

सदर प्रदेश कांग्रेस ने कहा कि दोनों इलाक़ों के कांग्रेस क़ाइदीन जलद अज़ जल्द मसला तेलंगाना का हल चाहते हैं। वुज़रा ने उन से मुतालिबा किया है कि कुल जमाअती इजलास में ख़ाह कितने ही नुमाइंदे शरीक हो, लेकिन वो एक ही राय पेश करें। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना और रियासत को मुत्तहिद रखने का मसला इंतिहाई संजीदा है। इस सिलसिले में मीडीया को भी सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहरा और मसला के हल में तआवुन करना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT