Saturday , December 16 2017

अनटोनी की ज़ेरे क़ियादत कर्नाटक इंतिख़ाबात की निगरान कमेटी

नई दिल्ली, 21 मार्च: कर्नाटक के मजालिस मुक़ामी इंतिख़ाबात में हालिया कामयाबी पर हौसला पाकर कांग्रेस पार्टी दुबारा बरसरे इक़तिदार आने की भरपूर जद्दो जहद कररही है। एक आला इख़तियारी राबिता-ओ-नगर इन्कार कमेटी वज़ीरे दिफ़ा ए के अनटोनी की

नई दिल्ली, 21 मार्च: कर्नाटक के मजालिस मुक़ामी इंतिख़ाबात में हालिया कामयाबी पर हौसला पाकर कांग्रेस पार्टी दुबारा बरसरे इक़तिदार आने की भरपूर जद्दो जहद कररही है। एक आला इख़तियारी राबिता-ओ-नगर इन्कार कमेटी वज़ीरे दिफ़ा ए के अनटोनी की ज़ेरे क़ियादत क़ायम की गई है, जो कर्नाटक में 5 मई को मुक़र्रर असेम्ब‌ली इंतिख़ाबात की निगरानी करेगी।

इंतिख़ाबात का अमल 10 अप्रेल को आलामीया के इजरा के साथ शुरू होजाएगा। 224 रुकनी रियास्ती असेम्बली के लिए राय दही के प्रोग्राम का ऐलान भी कर दिया जाएगा। सोनिया गांधी ने अनटोनी को कमेटी का सदर और साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर अमबीकासोनी, मर्कज़ी वज़ीर बराए बैरूनी उमूर वाईला रवी, साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर गोवा फ़लीरो और साबिक़ वज़ीरे ममलिकत जितेन्द्र सिंह को कमेटी के अरकान मुक़र्रर किया है।

बरसरे इक़तिदार बी जे पी साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर बी एस यदि यूरप्पा के पार्टी से मुस्ताफ़ी होने के बाद अपनी तंज़ीम को मुस्तहकम रखने के लिए जद्दो जहद में मसरूफ़ है और कांग्रेस को उम्मीद हैकि कर्नाटक में अपनी तंज़ीम मुस्तहकम करेगी और दुबारा बरसरे इक़तिदार आएगी।

TOPPOPULARRECENT