Monday , December 11 2017

अनवार उल-उलूम टीम की क़ौमी कैंप में शानदार कारकर्दगी

अनवार उल-उलूम कालेज मल्ले पल्ली के प्रिन्सीपल मुहम्मद मज़हर उद्दीन फ़ारूक़ और लेफ़टीनेंट सैयद सिद्दीक़ हसन के बमूजब उन की ज़ेर सरपरस्ती टीम ने दिल्ली में मुनाक़िदा क़ौमी सतह के कैंप में ना सिर्फ शिरकत करने का एज़ाज़ हासिल किया बल्कि काले

अनवार उल-उलूम कालेज मल्ले पल्ली के प्रिन्सीपल मुहम्मद मज़हर उद्दीन फ़ारूक़ और लेफ़टीनेंट सैयद सिद्दीक़ हसन के बमूजब उन की ज़ेर सरपरस्ती टीम ने दिल्ली में मुनाक़िदा क़ौमी सतह के कैंप में ना सिर्फ शिरकत करने का एज़ाज़ हासिल किया बल्कि कालेज के नौजवान और मुस्लिम लड़कों ने शानदार कारकर्दगी के ज़रीया सब को मुतास्सिर किया।

क़ौमी सतह पर एन सी सी के जिन तलबा-ए-ने शिरकत करते हुए मुतास्सिरकूण मुज़ाहरा किया इन में मुहम्मद हकीम (आर डी सी) , मुहम्मद हसीब (आर डी सी) , मुहम्मद नोमान , मुहम्मद ईसा (टी एस सी) के इलावा केडिट प्रशांत और पाली सुर्यनाथ भी इस टीम का हिस्सा रहे।

इलावा अज़ीं ग्रुप ज़मुरा के ड्रील मुक़ाबलों में पहला, टेंट ले आउट में दूसरा , बेस्ट कंपनी में पहला और वाली बाल मुक़ाबलों में पहला मुक़ाम हासिल किया । इलावा अज़ीं इन्फ़िरादी ज़मुरा के जो मुक़ाबले मुनाक़िद हुए थे इन में मुहम्मद अबदुलवासे सिद्दीकी को बेहतरीन केडिट का इनाम हासिल हुआ जबकि मुहम्मद ज़ुबैर , मुहम्मद शुजाअ अलउद्दीन ने सी उच्च एम ज़मुरा में पहला इनाम हासिल किया। दीगर तलबा-ए-ने करेटेव राईटिंग में मुहम्मद इस्माईल को दूसरा मुक़ाम हासिल हुआ।

इलावा अज़ीं ड्राइंग मुक़ाबलों में केडिट अमरनाथ ने तीसरा मुक़ाम हासिल किया। इलावा अज़ीं 31 जनवरीता 9 फरवरी सिकंदराबाद के बेसिन पोलो ग्राउंड पर मुनाक़िदा 14 वीं सालाना ट्रेनिंग कैंप में भी मज़कूरा कालेज की टीम ने ओवर ऑल चैम्पियनशिप का एज़ाज़ भी हासिल किया जो कि अनवार उल-उलूम कालेज के इन सी सी शोबा की रिवायत रही है।

TOPPOPULARRECENT