Monday , July 23 2018

अनीस उल गुरबा यतीमख़ाने के लिए 4 हज़ार गज़ सरकारी अराज़ी अलाट

हैदराबाद 11 जनवरी: चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने अक़लियतों से एक अहम वादे की तकमील करते हुए इदारा अनीस उलगुरबा, नामपली के लिए 4 हज़ार गज़ सरकारी अराज़ी अलाट की है। इस सिलसिले में बाक़ायदा अहकामात जारी किए गए।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने बताया कि सड़क की तौसीअ में अनीस उल गुरबा की अराज़ी का बेशतर हिस्सा हासिल किया जा रहा है और चीफ़ मिनिस्टर ने असेंबली में यकीन दिया था कि अनीस उल गुरबा से मुत्तसिल सरकारी दफ़्तर मुंतक़िल करके उस की अराज़ी अनीस उल गुरबा के लिए अलाट की जाएगी ताकि एक शानदार असरी सहूलतों से आरास्ता हॉस्टल की इमारत तामीर की जा सके। उन्होंने बताया कि क़लब शहर में 4 हज़ार गज़ क़ीमती अराज़ी का अलाटमेंट टीआरएस ज़ेर-ए-क़ियादत तेलंगाना हुकूमत का कारनामा है और चीफ़ मिनिस्टर केसीआर की अक़लियत दोस्ती को साबित करता है।

मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि अनीस उल गुरबा में मौजूद लड़कीयों को सन बलूग़त के बाद उनके घरों को वापिस भेज दिया जाता था लेकिन अब हुकूमत ने इन लड़कीयों को आला तालीमी सहूलतें फ़राहम करते हुए मुनासिब सरकारी मुलाज़मतें फ़राहम करेगी बल्कि उनकी शादीयों के इंतेज़ामात भी करने के इक़दामात करेगी।

चीफ़ मिनिस्टर के इस फ़ैसले पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने इज़हार-ए-तशक्कुर किया और कहा कि यतीम-ओ-यसीर लड़कीयों के रोशन मुस्तक़बिल के लिए ये अहम फ़ैसला साबित होगा।

TOPPOPULARRECENT