Saturday , November 25 2017
Home / AP/Telangana / अनीस उल गुरबा के बच्चों के सात डिप्टी मेयर ने की तफ़रीह

अनीस उल गुरबा के बच्चों के सात डिप्टी मेयर ने की तफ़रीह

हैदराबाद 22 फरवरी: यतीमख़ाना अनीस उल गुरबा, नामपली के बच्चों को हर माह शहर के तफ़रीही मुक़ामात की सैर करवाई जाएगी और उन्हें सरकारी स्कीमों से मुस्तफ़ीद किया जाएगा। ये बात डिप्टी मेयर जीएचएमसी बाबा फसीउद्दीन ने बताई।

उन्होंने ज़ाती अख़राजात से उन्नीस उल गुरबा के बच्चों को नेकलेस रोड पर जलविहार की तफ़रीह करवाई और उनके साथ दोपहर का खाना खाया। उन्होंने दरगाह जहांगीर पीरां पर हाज़िरी दी और शहर की तरक़्क़ी अमन-ओ-सलामती के अलावा चीफ़ मिनिस्टर की सेहत के लिए दुआ की और तेलंगाना की तरक़्क़ी के लिए भी दुआ की।

वो यतीम बच्चों के साथ वक़्त गुज़ारने के बाद डिप्टी मेयर ने कहा कि यतीम बच्चों को हर माह शहर के तफ़रीही मुक़ामात की सैर करवाई जाएगी ताकि वो भी दौलतमंद बच्चों की तरह ज़िंदगी से लुतफ़ उठा सकें। बाबा ने कहा कि यतीम बच्चों की ज़िंदगी ख़ुशहाल बनाने के मुम्किना इक़दामात किए जाऐंगे और हुकूमत की तरफ से इक़दामात करते हुए उन्हें हर सरकारी स्कीम से फ़ायदा पहुँचा या जाएगा।

उन्होंने यतीम बच्चों के साथ गुज़ारे हुए वक़्त को ख़ुशी और इतमीनान बख़श क़रार दिया और कहा कि हर माह इन बच्चों के साथ सैर-ओ-तफ़रीह की जाएगी। इस मौके पर डिप्टी मेयर के साथ दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT